Slevomat je v televizi. Hvězdami obrazovek jsou samotní podnikatelé

Slevomat je v televizi. Hvězdami obrazovek jsou samotní podnikatelé

Pavlína Štochlová 28. 5. 2021

Od posledního májového týdne můžete Slevomat potkávat v televizi, na stanicích Primy a Novy. Hlavními hrdiny reklamních spotů jsou ti, kteří si to právě teď zaslouží nejvíc – majitelé dlouho zavřených podniků. Jak vlastně tohle natáčení a předávání příběhů probíhalo? Pojďte se podívat!

O své příběhy se s námi podělili Tomáš Kupčík a Jaromír Beneš z Rožnovských pivních lázní, Maria Žižlavská z Oslí stezky i Vladimír Žitný z estetického centra To Well.

Casting začíná

Když jsme se začátkem jara rozhodli, že letos chceme v televizi vidět podnikatele ze Slevomatu, bylo jasné, že výběr nebude jednoduchý. Zajímavý příběh, který stojí za to ukázat, má totiž spousta z nich.Na teambuildingu v Brdech jsme se 8. 2. poprvé bavili o tom, že bychom v televizní reklamě chtěli vidět naše obchodní partnery.

Abychom si možnosti alespoň trochu zúžili, stanovili jsme si pár kritérií – brali jsme ohled třeba na hodnocení nabídek našimi zákazníky (4,3 z 5 hvězdiček a vyšší) nebo na délku spolupráce. Do zvažovaných podniků jsme vyrazili na obhlídku, povídali jsme si s majiteli… a po pár týdnech bylo jasno!

2864 kilometrů mezi Prahou a Rožnovem

Náš z poloviny interní a z poloviny externí štáb vyrazil nejdřív do Rožnovských pivních lázní, kde strávil rovnou 3 dny. Mají tady toho totiž hodně: hotel, restauraci, kavárnu, pivovar, vnitřní i venkovní lázně a také Beskydy za okny. Každé tohle místo (snad kromě těch Beskyd) bylo třeba nasvítit, to zabere vždycky zhruba hodinu času. O vizáž účinkujících se ještě před nástupem na scénu postarala maskérka Veronika Vechová. Na kameře je vidět všechno, lehkému make-upu se proto nevyhnou ani pánové.Kromě natáčení jsme si s majiteli lázní, panem Tomášem a panem Jaromírem, také povídali. O tom, na jaké novinky se můžete těšit, co v Rožnovských pivních lázních ochutnat nebo jak je vlastně baví spolupráce se Slevomatem.A proč těch 2864 kilometrů? I když je Rožnov pod Radhoštěm ta nejvzdálenější lokalita, do které jsme se v rámci kampaně vypravili, jeli tam někteří z nás rovnou čtyřikrát. Třeba dotočit záběry z dronu v den, kdy venku konečně přestalo sněžit a pršet.

Vzhůru na Oslí stezku!

Druhou natáčecí zastávkou se stala Oslí stezka u Svárova, kterou provozuje Maria Žižlavská se svou rodinou. Když Maria tuhle netradiční zážitkovou farmu založila, chtěla, aby se o ní dozvědělo co nejvíc lidí. Napadlo ji oslovit Slevomat a během prvního týdne spolupráce se nám společně povedlo prodat okolo 100 voucherů. Dnes mají na farmě 15 oslíků, které si můžete přijít podrbat nebo s nimi vyrazit na procházku – a klidně ji zakončit piknikem na vyhlídce.Během natáčecího dne jsme zažívali to, co ostatní zákazníci. Vyčistili jsme si oslíky, vyrazili na pětikilometrovou procházku a na vyhlídce vybalili piknikový koš.Protože je tahle procházka úplně ideální pro rodiny s dětmi, cestu s námi absolvovala Kačka Osičková s manželem a dcerou. Kačku už možná z některých slevomatích videí znáte, natočila s námi totiž i několik recenzí zážitků.

Filmařský slovníček

Řada oborů má svůj vlastní slang, a jinak tomu není ani u natáčení. Pro zajímavost jsme vám sepsali pár výrazů, které používáme docela často:

  • světluška = osvětlovač
  • kočka = chlupatý větrolam na mikrofon
  • švenk = pohyb kamerou
  • kantna = okraj záběru
  • hero shot = záběr, který představuje hlavní postavu
  • close up = detail na obličej
  • key light = hlavní světlo
  • slider = lišta na pojezd kamery
  • dotočná = oslava hotového natáčení

Kosmetický salon, do kterého bude chodit celý Slevomat

Salon To Well se Slevomatem spolupracuje už 8 let, během kterých jsme vymysleli skoro 1000 akcí a prodali 17 000 voucherů. A i z jiných důvodů bylo natáčení v pražské pobočce vyloženě radostné: přijeli jsme 4 dny před plánovaným otevřením salonů po lockdownu! Majitel Vladimír Žitný nám tak odpovídal nejen na otázky pro účely rozhovoru, ale i na dotazy ohledně prvních volných termínů.Zkrášlující procedury se těžko ukazují bez zákazníků, a tak si ve spotu zahrála naše kolegyně Karla Popelínská. “Natáčení v salonu To Well bylo moc příjemné, a pro mě obzvlášť, protože stačilo si lehnout a relaxovat”, říká Kája.

330 GB natočeného materiálu, 168 hodin postprodukce

A také 56 šálků vietnamské kávy15 především “béčkových” hororů, u kterých se prý dá dobře vypnout. Tak popisuje svůj poslední měsíc práce na kampani režisér a zároveň střihač Marek Vohryzka. U každého videa se staral o postprodukci, která kromě výběru nejlepších záběrů a střihu zahrnuje třeba také nasazení grafiky a animace.

Co bude dál?

Slevomat už 11 let propojuje podniky s novými zákazníky, kteří denně hledají inspiraci, kam vyrazit na dovolenou a co nového zažít. Příběhů, které za tím stojí, jsou stovky – a i v nadcházejících měsících se vám jich budeme snažit ukázat co nejvíc. Pokud sami máte tip na nějaký, který bychom rozhodně neměli opomenout, dejte nám vědět!

Jak se vám článek líbil?

Pavlína Štochlová

Ve Slevomatu se starám o brandový tým. A mimo Slevomat asi nejvíc o jídlo. Baví mě vybíhat na kopce s foťákem v ruce, mám ráda Asii a jsem příležitostný jezdec na koni. 

Zaujal vás článek? Tohle se vám bude líbit!

Nahoru