Móda stále patří mezi základní segmenty Slevomatu

Největší tuzemský slevový portál Slevomat se ohrazuje vůči informacím, že z jeho portfolia zmizí segment módy. Tato informace se nezakládá na pravdě. Slevomat v tuto chvíli mění strategii a tomu se přizpůsobí i nabídka právě v sekci módy. Ke změnám dochází v rámci zlepšení služeb zákazníkům.

“Móda vždy byla a do budoucna i nadále bude jedním z pilířů nabízených služeb v rámci Slevomatu. Máme již vybudovanou věrnou základnu zákazníků, kteří se o módu zajímají. Jediné, co se změní, je způsob, jakým je zboží doručováno k zákazníkovi. Chceme se primárně zaměřit na prodej třetích stran. To znamená, že zboží v rámci módy nebudeme sami naskladňovat a distribuovat zákazníkům, ” vysvětlila ředitelka společnosti Slevomat.

V praxi to znamená, že Slevomat bude nadále nabízet zboží významných partnerů jako Pietro Filipi, Baťa, Alpine Pro a podobně. Pouze toto zboží nepůjde logisticky přímo přes Slevomat jako tomu bylo v některých případech v minulosti u vybraného zboží a značek, ale každý partner si bude dané zboží sám distribuovat ze svých vlastních skladových zásob bez vlivu Slevomatu.

“Tyto změny povedou mimo jiné k většímu zákaznickému komfortu, protože tím zrychlíme dodávání zboží. Dále nám to umožní pestřejší nabídku, protože je čím dál více partnerů, kteří umožňují výběr a odběr zboží přímo ve své kamenné prodejně, " doplnila Chytilová s tím, že příkladem může být nedávná prodejní akce společnosti Baťa, o kterou mělo zájem přes 30 tisíc zákazníků. Tak velký zákaznický nápor by nebylo možné interně v rámci Slevomatu odbavit, proto je výhodnější a efektivnější přímé napojení na vlastní sklady daného prodejce a jeho distribuční síť.

30. dubna 2015