Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Letní pobyt v termálech Malé Bielice s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: S dostatečným předstihem co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Před zakoupením voucheru se doporučuje ověření volných kapacit ve vybraném termínu.
- Recepce je k dispozici od pondělí do neděle 9:00–21:00 hod.
- Nabídka se doporučuje pro děti od 3 let.
- Ubytování na přistýlce s polopenzí a vstupem do termálního komplexu pro dítě od 3 let do 14,9 let: 25 €/noc (na pokojích je možnost maximálně 1 přistýlky)
- Všechny příplatky se hradí na recepci.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. První rezervace je závazná, případná změna je za poplatek 30 €, který se platí na recepci. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. První rezervace je závazná, případná změna je za poplatek 30 €, který se platí na recepci.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jsme 3 dospělé osoby a 2 děti (jedno ve věku 6 let a druhé 2 roky), byl by pro nás volný pokoj na 3 noci v příštím týdnu, ideálně hned od pondělí 29/7? Jaký by byl příplatek za děti nebo za pokoj, pokud bychom se nevešli na jeden? Děkuji
Dobrý deň,
ľutujem, najbližší voľný termín na 3 noci máme od 26.-29.8.2019.
S pozdravom
Dobrý deň,
volné je od 3.-5.8.2019,na izbu je možná jedna prístelka,potrebujete
2 izby.
S pozdravom
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jestli do termálů je nošení županu povinné.Předem děkuji za odpověď.S pozdravem Marcela
Dobrý deň,
v areáli sa pohybujete buď v plaveckom úbore alebo v župane.
S pozdravom
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda by to šlo zaplatit z osobního konta zaměstnance děkuji
Dobrý den, Rostislave, co máte namysli osobním kontem zaměstnance? Pěkný den
Dobrý den. Kolik by stála přistýlka, když bychom přijeli tři dospělí. Díky
Dobrý den, Oskare, přistýlka se snídaní by Vás vyšla na 20 €, tento příplatek se hradí na místě. Je však nutné si ověřit dostupnost přistýlek přímo u partnera na e‑mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Krásný den, Míša :)
dobrý večer, nemáte volný termín od 4.7. do 6.7. dvojlůžkový pokoj?
Dobrý den, Ladislave, o dostupnosti termínů se prosím informujte přímo u partnera na e‑mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro dvě dospělé osoby v termínu od 29.7. do 1.8. Nebo od 5.8. do 8.8. 2019 s neomezeným wellness, s polopenzí za 6290 KČ. Děkuji
Dobrý den, Lenko, o dostupnosti termínů se prosím informujte přímo u partnera na e‑mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
třetím dnem se s vámi nelze po tel spojit. Nepovažuji vás za věrohodný
hotel, kterým se prezentujete. V dnešní době nepochpitelné.
Hezký den J
Dobrý den, Jitko, velice mě mrzí, že jste se s hotelem nemohla spojit. V posledních týdnech zažil obrovský nápor turistů a objednávek, recepce byla z toho důvodu maximálně vytížena. Proto je v tuto chvíli lepší, pokud ještě o návštěvě hotelu uvažujete, zaslat email na recepcia@termalymalebielice.sk, ze kterého Vám odpoví jak nejdříve to bude možné. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. :)
Není možné se k vám dovolat, tudíž hledáme něco jiného. Služby hrozné!
Dobrý den, Jano, velice mě mrzí, že jste se do hotelu nemohla dovolat. V posledních týdnech zažil obrovský nápor turistů a objednávek, recepce byla z toho důvodu maximálně vytížena. Proto je v tuto chvíli lepší, pokud ještě o návštěvě hotelu uvažujete, zaslat email na recepcia@termalymalebielice.sk, ze kterého Vám odpoví jak nejdříve to bude možné. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. :)
Dobrý den,
před měsícem jsem našla Vaši nabídku na slevomatu, součástí byl
i kalendář pro rezervaci termínu. O 3 týdny později kalendář zmizel.
Dle instrukcí uvedených na webu slevomatu jsem napsala email na adresu recepcia@termalymalebielice.sk,
abych se informovala o dostupnosti mnou vybraného termínu. Musím říct, že
jsem velice zklamaná z pomalé reakce na můj dotaz a navíc strohé
odpovědi. Pokud je personál zahlcen emaily o zjištění dostupnosti pokojů,
proč v tomto případě nelze využít již zmiňovaný kalendář, který by
vše usnadnil a je součástí téměř každého nabízeného wellness pobytu
na portále společnosti slevomat??
Dobrý den, Adélo, umístění kalendáře do nabídky záleží na vzájemné domluvě mezi Slevomatem a partnerem. Zde zřejmě partner nebyl spokojený s používáním kalendáře a porot ho nechal zrušit. Mrzí mě, že jste dlouho čekala na odpověď avšak s hotel je možné kontaktovat také telefonicky na telefonním čísle: 421 910 100 109. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,jak to udělat když chci přijeď s 2 dětmi.pocita se díte,když má přesně 5 let? Vlezem se do jednoho pokoje? Děkuji Krčmářová
Dobrý den, Vladimíro, na pokojích je možnost maximálně 1 přistýlky. Hezký den, Simča
Dobrý den, byl by volný termín od 29.6.-1.7. pro dvě osoby dospělé?
Dobrý den, Kateřino, o dostupnosti termínů se prosím informujte přímo u partnera na e‑mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Pěkný den, Honza
Dobry den. Prosim kolik by stal pobyt na 3 dny pro 2 dospele a 2 deti ( 3 roky a 11 let). Mate v srpnu volne mista? Dekuji Formankova
Dobrý deň,
re ubytovanie 4 osôb je potrebná zakúpiť si 2 samostatné izby, t.j.
2 vouchery. Prosíme o zadanie konkrétnejšieho termínu pre preverenie
dostupnosti.
S pozravom
Dobrý den, chtěla jsem se prosím zeptat,jestli máte volné 2 dvojlůžkové pokoje v termínu 1.7–4.7. Děkuji Křesalová
Dobrý den, Andreo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Krásný den, Míša :)
Dobry den chci se zeptat na termin v červenci od 6 .7. 2019
Dobrý deň,
tento termín je obsadený.
S pozdravom
Dobrý den ,ráda bych se zeptala, zda je volný termín na 3 nebo 4 noci ve dnech 13.-25.8. Moc díky za odpověď a přeji krásný den
Dobrý deň,
volné je obdobie od 12.8.2019 nástupné dni na pobyt sú dané pri zakúpeni
poukazu je potrebné ich dodržať.
S pozdravom
Dobrý den, jen sem se chtela zeptat, jestli nemáte volný termín od 28.6. do 30.6. Dekuji, Nashledanou
Dobrý deň,
nástupné dni sú štvrtok alebo sobota. Nástupné dni je potrebné dodržať.
Možný je pobyt od 27.-29.6.2019 alebo od 29.-1.7.2019.
S pozdravom
Dobry den, chtěl bych se zeptat jestli máte volné dva pokoje v období 26.-29.8. s tím, že by byli 4 dospělý a jedno dítě 7let, chtěl bych se zeptat jak je to s možností přístýlky, popřípadě poplatku. A ještě jeden menší dotaz. U vás v nedávné době probíhala rekonstrukce, chtěl bych se zeptat jestli v mém žádaném období už vše bude v pořádku? Děkuji za všechny odpovědi a přeji krásný den
Dobrý deň,
v požadovanom termíne máme voľné miesta. Pre ubytovanie 5 osôb je
potrebné zakúpiť si 2 izby + 1 prístellku doplatiť. Rekonštrukcia je
aktuálne dokončená.
S pozdravom
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda
jsou volná místa pro dvě osoby od 11.7. –15.7.
Děkuji Schafferová
Dobrý deň,
v termínemáme posledné voľné miesta.
S pozdravom
Dobrý den,jsme dva dospělí a dvě děti ( 15 a 5 let),je možné být na jednom pokoji,s tím,že by mladší dítě nemělo své lůžko? A je potřeba tedy zakoupit dva vouchery nebo jeden a děti pak doplatit na místě?Děkuji za informaci.
Dobrý deň,
v prípade volných termínov a izieb je možné si zakúpiť jeden poukaz pre
2 osoby a za staršie dieťa je doplatok 25,–Eur/1 noc,dieťa do 5 rokov
môže byť ubytované na izbe s Vami bez nároku na stravu a lôžko.
S pozdravom
Dobrý den, je možné navázat dva vouchery pro prodloužení pobytu? Od
čtvrtka do pondělí a od pondělí dále například.
Děkuji
Dobrý den, Michale, ano, voucherů je možné zakoupit více a tím si pobyt prodloužit. :) Při objednávání jen dejte pozor na to, aby se Vám dny v podstatě překrývaly (jak sám píšete čtvrtek – pondělí, pondělí – pátek). Doporučím Vám nejdřív našeho partnera kontaktovat na e-mailu recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109 ohledně dostupných kapacit. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den Zaujala vaše nabídka,ale nevím jak by to bylo když
>> bych přijela se dvěma dětmi.To znamená 1 dospělý a dvě děti
6 a 8 let.Jak
by
>> to bylo s cenou když voušr je na 2 dospělé.
–
–
Kašparová Alžběta
Dobrý deň,
cena je za izbu,takže je potrebné si zakúpiť poukaz.
S pozdravom
Dobrý deň,
je potrebné si zakúpiť poukaz ,cena je za izbu.
S pozdravom
Dobrý den dá se u Vás platit benefity.cz.
Dobrý den, pokud máte kartu od „Benefity.cz“, můžete se mrknout na https://www.slevomat.cz/benefity/benefitycz
Při dobíjení kreditů ale musíte zaškrtnout kategorii rekreace, poté
půjde daný kredit použít na tuto konkrétní nabídku. :-)
Hezký den, David
Dobry den, nabidka je tedy nedostupna rodinam s detmi do 3 let? Proc je vhodna az od 3? Jake jsou poplatky v pripade dvou deti do 3 let? Dekuji
Dobrý den, Petro, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit
přímo na našeho partnera na e-mailu recepcia@termalymalebielice.sk.
Rádi Vám sdělí veškeré informace a zda-li by se mohl u dětí do 3 let
vyskytnout při pobytu nějaký problém.
Hezký den, David :-)
Dobry den je prosim mozne udelat rezervaci uz na rijen 2019 prosim?Dekuji a preji hezky den Minarikova
Dobrý deň,
aktuálne sa vouchery predávajú s platnosťou do 30.9.2019. Do tohto
termínu je potrebné sa ubytovať.
S pozdravom
Dobrý den, jak je to s přistýlkami pro dvě děti ve věku 9 a 13 let. Vlezeme se na 1 pokoj? Děkuji
Dobrý den, Radko, ubytování na přistýlce s polopenzí a vstupem do termálního komplexu pro dítě od 3 let do 14,9 let stojí 25 €/noc. Ohledně možnosti dvou přistýlek se pro jistotu spojte přímo s hotele na e-mailu: recepcia@termalymalebielice.sk nebo na tel. +421 910 100 109. Ještě dříve než zakoupíte vocuher. Hezký den, Simča :)
Dobrý deň,
ľutujem na izbu je možná len jedna prístelka.
S pozdravom
Dobry den bazen muzu vyuzit i ve 2 rano když je neomezeny??. Děkuji
Dobrý deň,
bazény je možné využiť v čase otvracích hodín od
9,00–21,00Hod,nakolko v noci u nás prebieha sanita bazénov a areálu.
S pozdravom
Dobrý den, chci se zeptat, jak dlouho bude probíhat rekonstrukce, která je dle recenzí hostů velmi problematická. Děkuji
Dobrý deň,
rekonštrukcia vonkajšieho bazéna je dokončená.
S pozdravom
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den jak se prosím vás dá u vás uplatnit když zaměstnavatel proplaci tyto pobyty přes FKSP. Dekuji
Dobrý den, Josefe, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den