Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ráda bych věděla, zda pokoj, který je nabízen na fotkách,
bude skutečně poskytnut? Nerada bych se dočkala nepříjemného
překvapení… Děkuji. P.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, ano nabízený pokoj je na fotografiích =) Hezký
den, Simča
Kladivová
Dobrý den, zajímalo by mne, zda-li je možnost při zakoupení voucheru
přes slevomat zajistit nějaké storno podmínky. v případě, že by se
cokoli dělo. nikde se nemůžu dočíst. Děkuji s pozdravem Kladivová
Slevomat.cz
Dobrý den, voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze
změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně
nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher
nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě
s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz
na e-mailu podpora@slevomat.cz či
telefonu +420 222 745 354. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych věděla, zda pokoj, který je nabízen na fotkách, bude skutečně poskytnut? Nerada bych se dočkala nepříjemného překvapení… Děkuji. P.
Dobrý den, Petro, ano nabízený pokoj je na fotografiích =) Hezký den, Simča