Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt plný turistiky či odpočinku v Jeseníkách s polopenzí a třeba i vířivkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve na mailu hotelfojtu@tiscali.cz nebo tel. 737 025 921. Uvádějte kód voucheru a telefonní číslo.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Dítě od 3 do 14,9 let za 450 Kč/noc s polopenzí.
- Každá další osoba za 450 Kč/noc (bez stravy), dokoupení polopenze za 250 Kč/osoba/noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer. Je prosím možnost ubytovat 3 dospělé, jedno miminko v postýlce, chlapečka 3 roky? V termínu 26.8.-29.8. na dvě nebo tři noci? Děkuji
Dobrý den, Moniko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša
Dobrý den,
chci se informovat na možnost ubytování pro velkou rodinu. tj. 4 pokoje
celkem 7 dospělých a 3 děti v termínu 16–18.8., nebo 8 dospělých a
4 děti v termínu 23–25.8.
Děkuji, Kristýna
Dobrý den, Kristýno, ohledně možnosti ubytování většího počtu osob se obraťte přímo na partnera na mailu hotelfojtu@tiscali.cz nebo tel. 737 025 921. Krásný den, Míša :)
Pardon myslel jsem tento vikend, tedy 28–30.6
Dobrý den, termín 28.-30.6.2019 je volný, dítě je v ceně 450,–Kč/noc s polopenzí.
Dobry den, je volno od 28–30.7. Na hotel se nemuzu dovolat ohledne ditete
Dobrý den, termín 28.-30.6.2019 je volný, dítě je v ceně 450,–Kč/noc s polopenzí.
dobrý den, udělala jsem objednávku, potřebuji zaplatit bankovním převodem (jinou možnost nemám), ale tady se nenabízí. Jak mám zaplatit?
Dobrý den, Stanislavo, platba bankovním převodem je možná pouze u voucheru bez termínu. Zakupte si tedy voucher bez termínu a rezervaci v hotelu proveďte co nejdříve na mailu hotelfojtu@tiscali.cz nebo tel. 737 025 921. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den. Máte prosím volný termín 5.7 – 10.7 2019?
Dobrý den, Renato, bohužel, tento termín je již v kalendáři obsazený.
:-(
Hezký den, David
Proč mi nejde online objednat pobyt konkrétně od 20. 7
Dobrý den, protože tento termín není dostupný.
Dobrý den,varianta s vířivkou je privátní?Děkuji
Dobrý den, ano.
Dobry den,
zajima me, jak je to ted s parkovanim. Mate vlastni parkoviste, kde nebudu mit
problem s mistem? Nebo jeste neni hotovo?
Dekuji,
M. Tuma
Dobry den, u objektu je pouze veřejné parkoviště.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zájem o termín 26.-28.9.,ale všude kromě slevomatu je tento termín obsazený. Lze tedy rezervovat pro 4osoby?
Dobrý den, pobyt 26.9.2019 není možný.