Dobrý den nejde mi do jedné objednávky dát naklicovaci miska a semena jak
to mám udělat děkuji za odpověď javurek
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, osobně jsem to zkoušela a veškeré zboží mi do
košíku vložit jde, zkuste to prosím ještě jednou. Pokud Vám to i nadále
nepůjde, obraťte se na naši zákaznickou linku na tel. čísle
+420 222 745 354, kde Vám s nákupem pomohou. :) Pěkný den, Míša
Lucie Tomaskova
Dobry den, chapu to spravne ze spolu s miskou obdrzim i 29 balicku semen?
Nebo se objednavaji zvlast?
Dekuji,
Lucie Tomaskova
Lucie Tomaskova
Prosim ignorujte predesly dotaz, jiz jsem se v nabidce zorientovala a neni
potreba odpovidat. Dekuji, Tomaskova
Slevomat.cz
Dobrý den, jsme rádi, že je již vše v pořádku.
Hezký den, David :)
Miroslava Požárová
Mohu si objednat jen semena bez misky ( tu už mám) a to několik druhů
semen v jedné objednávce?
Levná semena
Dobrý den,
ano samozřejmě
Hezký den
Lucie Přibylová
Dobrý den, bylo by možná si k zásilce, v rámci jednoho poštovného,
objednat ještě další semena z e-shopu levnasemena.cz?
Levná semena
Dobrý den,
ano,ale do poznámky na eshopu tuto informaci napište + číslo objednávky ze
slevomatu. Pošlu poté číslo účtu .
Hezký den
Zuzana Pištěková
Dobrý den,
minule mi místo jednoho druhu semen přišla další třípatrová miska. Stalo
se mi to už podruhé. Je prosím možné, aby mi už přišlo přesně to, co
jsem si objednala?
Předem děkuji za odpověď.
Levná semena
Dobrý den,
toto jsme spolu přece řešili celou situaci jsem Vám vysvětil.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den nejde mi do jedné objednávky dát naklicovaci miska a semena jak to mám udělat děkuji za odpověď javurek
Dobrý den, Lukáši, osobně jsem to zkoušela a veškeré zboží mi do košíku vložit jde, zkuste to prosím ještě jednou. Pokud Vám to i nadále nepůjde, obraťte se na naši zákaznickou linku na tel. čísle +420 222 745 354, kde Vám s nákupem pomohou. :) Pěkný den, Míša