Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v Beskydech: wellness, valašská domácí kuchyně i gurmánské večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte na a e‑mailu info@hotel-sirakov.cz nebo na tel. +420 571 438 181 či +420 601 522 113. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Možnost sčítání voucherů: Vouchery můžete libovolně sčítat, a pobyt si tak prodloužit.
- Služby (wellness, masážní lehátko, kurt) zahrnuté v ceně ubytování objednávejte na recepci.
- Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce a se vstupem do wellness: 230 Kč/noc
- Polopenze: 180 Kč/os./den
- Díte od 12 do 14,9 let na přistýlce a se vstupem do wellness: 400 Kč/noc
- Polopenze: 180 Kč/os./den
- Osoba nad 15 let na přistýlce a se vstupem do wellness: 560 Kč/noc
- Polopenze: 180 Kč/os./den
- Domácí mazlíčci: 100-200 Kč/noc (100 Kč/noc pro vouchery zakoupené do 18.1.2024, 200 Kč/noc pro vouchery zakoupené 19.1.2024 a později. Vždy se hradí vratná kauce 500 Kč/pes)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych jako dárek koupit poukaz na pobyt s polopenzí od
30.7. do 2.8., tedy na tři noci, ale systém mi to nechce umožnit. Nabízí
pouze dvě noci, a to i v případě, kdy vybírám z nabídky „Pobyt
s polopenzí a wellness 3–8 dní“. Jak to mám provést?
Děkuji.
Eva Fialíková
Dobrý den,
Máte pravdu skutečně to online nejde objednat. Důvod je mu neznámý páč
by to mělo jít. Jedině zkuste variantu bez termínu a uvedený termín
rezervujte přes telefon nebo mail přímo a bude. Jediné co nebude, tak na
dárkovém poukazu datum.
S pozdravem,
Štarha
Zdravim,je mozne si 8denni pobyt prodlouzit na 10dni?Kolik stoji pobyt na 8dni.Dekuji.Jana
Dobrý den,
pokud bude tolik místa, tak to možné je.
Vouchery je možné sčítat, takže doplatek by byla cena dalšího
voucheru.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den
Je u vás možnost i ubytování se se psem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, ale pes by měl byt max po kolena. Dogy, vlkodavové, bernardýni apod.
k nám nesmí.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, bylo by možné dokoupit přistýlku??
Děkuji
Dobrý den,
ano, ale s tímto prosím kontaktujte přímo recepci.
Díky a s pozdravem,
Štarha
dobrý den , je volný termín 3.7.-5.7. 2019 děkuji
Dobrý den,
Ano ještě je volno.
S pozdravem,
Štarha, Sirákov
Dobrý den. Máte volný termín 5.7.-10.7. pro dva?
Dobrý den,
jedině až od 7.7. je už jen volno.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,máte prosím volný dvojluzkovy pokoj s manželskou postelí 29.7.-30.7.?jak si mám domluvit čas na wellnes ?
Dobrý den,
ano máme.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda máte volný termín od 16.8–18.8 děkuji Konečná
Dobrý den, Lucie, bohužel voucher se dá uplatnit pouze od neděle do
pátku, tudíž víkendový pobyt není možný. :(
Hezký den, David
Hezký den. Máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 7.6.-9.6.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Ano máme.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den prosím máte volný dvojlůžkový pokoj od páteho do sedmého července?Děkuji
Dobrý den,
ano máme.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, check out v 10 hod. jsem na vašich stránkách našla ale nikde nevidím uveden check in.
Dobrý den, je to uvedeno až úplně dole v nabídce.
Check in od 14:00 – Check out do 10:00.
Hezký den, David :)
Dobrý den nikdy jsem na welness nebyla, co je treba si vzít? asi plavky a župan ( je možno ho u vás zapůjčit za poplatek)
Dobrý den,
naše wellness je privátní, tudíž na váš domluvený čas jste
v místnosti sama nebo s vaším doprovodem,
takže plavky dle uvážení jestli ano nebo ne. Župan u nás bohužel
k dispozici není.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, dá se tento pobyt pořídit přes FKSP a jak popřípadě postupovat? Děkuji
Dobrý den, Lenko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
Prosím kontaktujte předem ještě recepci hotelu.
Diky a s pozdravem,
Štarha
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,jak postupovat při objednání ubytování pro 5 osob v termínu 21–22.8 2019.Děkuji
Dobrý den,
nejlépe kontaktovat recepci na info@hotel-sirakov.cz nebo 601522113.
S pozdravem,
Štarha