Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v co největším předstihu, ideálně ihned po zakoupení voucheru, a to buď prostřednictvím e‑mailu panskasypka@seznam.cz nebo na telefonu +420 513 035 058. Je nutné uvést kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry den,
pri pokoji standard muzeme mit 2 deti (11 a 14) s sebou? jedno by melo
pristylku, druhe s nami na posteli, jaka by byla kalkulace vcetne snidane pro
pobyt 2 dospelych a 2 deti v pokoji standard na 3 nebo 4 dny?
urcite vsedni dny
dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, neměl by v tom být žádný problém. Pro Vaše
pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho partnera a informovat se
o této možnoti + případných alternativách, jistě se s Vámi rádi
domluví. :)
Hezký den, David
Dagmar Dihlová
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat na ubytování.Termín 28.8.2019 až
2.9.2019(možno i 3.9.2019).Osoby dvě,strava – polopenze.Prosím o cenovou
nabídku.Děkuji Dagmar
Slevomat.cz
Dobrý den, Dagmar, bohužel v rámci nabídky Slevomatu je možné využít
ubytovacích termínů pouze do doby platnosti voucheru tj. 28.6.2019. Pěkný
den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den,
pri pokoji standard muzeme mit 2 deti (11 a 14) s sebou? jedno by melo pristylku, druhe s nami na posteli, jaka by byla kalkulace vcetne snidane pro pobyt 2 dospelych a 2 deti v pokoji standard na 3 nebo 4 dny?
urcite vsedni dny
dekuji
Dobrý den, Petro, neměl by v tom být žádný problém. Pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho partnera a informovat se o této možnoti + případných alternativách, jistě se s Vámi rádi domluví. :)
Hezký den, David