Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte volný termín od 19.9. čtvrtek do 22.9.2019 pro dvě
osoby? je možná i polopenze?Děkuji za odpověd
Penzion Arnika
Volný termín máme až od pátku 20.9.19
Barbora Staňková
Dobrý den,
je možná varianta ubytování pro 3 dospělé osoby? Jaký by byl prosím
doplatek k voucheru pro 2 osoby? Děkuji
Penzion Arnika
Pro 3 osoby si musíte objednat čtyřlůžkový pokoj.
Lenka JD
Nechápu, v čem spočívá sleva? Na stránkách penzionu stejný pobyt na
4-lůžkovém pokoji se snídaní vyjde na 2390,–, zde na akčních 2499,–?
To je za tu kávu a dezert navíc?
Penzion Arnika
Ano
Vendula
Dobrý den ,potřebuji pobyt pro 5 lidí na 7 dní.2 dospělé , děti
12,16,16. Jakým stylem objednat přes Slevomat ? Dekuji Peškova
Penzion Arnika
To je třeba objednat jinak, zavolejte na 777590180
Zrzounek Ivett
Dobrý den. Lze u vás pobyt zaplatit kartou FKSP děkuji.
Penzion Arnika
Přes fond lze platit převodem nebo pokud se karta chová jako klasická
platební, tak i kartou, terminál máme.
Penzion Arnika
Přes fond lze platit převodem nebo pokud se karta chová jako klasická
platební, tak i kartou, terminál máme.
Lenka
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda je k této nabídce možná i polopenze? Jedná se
mi o termín 2–4.8. pro 2 osoby. Jak jsou večeře podávané a bylo by
ještě v tomto termínu u vás volno? Děkuji a přeji pěkný
den, Lenka
Penzion Arnika
Termín je volný , nabídka je se snídaní , máme vlastní restauraci ,
kde se lze stravovat . Více informací naleznete na našich stránkách .
Jan
Dobrý den,
prosím o info,zda-li je možný pobyt s polopenzí a jaká je tedy cena za
večeři pro dospělou osobu.Jsou uvedené ceny za pokoje s balkonem nebo
bez?
Děkuji za odpověď.
Jan
Penzion Arnika
Uvedené ceny jsou se snídaní , balkon je pouze na dvoulůžkovém pokoji
.
Polopenze vaříme pouze v určitém období, nevím o který termín máte
zájem .
RADEK BURLE
DOBRÝ DEN, JE U MOŽNÉ SE U VÁS UBYTOVAT S MALÝM PSEM , 2 DOSPĚLÍ +
1 DÍTĚ , 24–26.6.2019 ? DĚKUJI
Penzion Arnika
Dobrý den,
ubytování se psi u nás není možné.
Lenka Pinterová
Dobrý den, potřebovala bych pobyt pro 5 lidí. 2 dospělý, 3 děti
(12,12,15), jde to u Vás objednat? Děkuji Pinterová
Dobrý den, máte volný termín od 19.9. čtvrtek do 22.9.2019 pro dvě osoby? je možná i polopenze?Děkuji za odpověd
Volný termín máme až od pátku 20.9.19