Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dovolená ve dvou v luxusním 4* hotelu přímo u Slunečních jezer na Slovensku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupné kapacity na telefonním čísle 02/20 20 40 40 nebo na tel. +421 903 700 001. Při rezervaci pobytu nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Doplatky při pobytu v apartmánu:
- Dětská postýlka do 2,9 let zdarma (dle dostupnosti)
- Další osoba na přistýlce: 30 €/noc
Doplatky při pobytu ve dvoulůžkovém pokoji:
- Dětská postýlka do 2,9 let k zapůjčení zdarma
- Přistýlka pro dítě do 13,9 let za 40 €/noc včetně polopenze
- Přistýlka pro osobu nad 14 let za 50 €/noc včetně polopenze
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (Venkovní parkoviště zdarma, podzemní parkování 15 Euro/den (nutné si ověřit kapacitu na recepci předem).)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, zda je možné ještě zakoupit pobyt od 14.8. – 19.8. 2019 2× dospělá osoba a 2× dítě ve věku 10 a 11 let. Děkuji Goldová Lucie
Dobrý večer, bohužiaľ vo Vami zvolenom termíne nedisponujeme voľnými ubytovacími kapacitami. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom a prianím pekného dňa, recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den,prosím bylo by možné jeste ubytování v termínu od pondělí do čtvrtka tj.12.-15.8.19? Jsme 2 dospěli a 3 děti ve věku 6,9,11. Pokud je to vůbec možné ? A poprosím o cenovou kalkulaci. Mockrát děkuji Kratinova
Dobrý deň pani Kratinova,
Ďakujeme Vám za záujem o ubytovanie v hoteli Dolphin****.
Samozrejme, radi vyhovieme Vašej požiadavky.
Mohli by sme Vám ponúknuť ubytovanie v našom Prezidentskom Apartmáne.
Doplatok bude nasledovný:
Dieťa na prístelke s polpenziou: 40€ / osoba / noc.
Výsledný doplatok by bol: 360,00€.
Tento doplatok by ste doplatili pri Vašom príchode na recepciu.
S pozdravom recepcia Hotel Dolphin****.
Dobrý den , měla bych zájem o pobyt u Vás v době 14,8–17,8,2019 pro 3 dospělé osoby a 2 děti do 7 let. Mohou spát na přistýlce. je to možné? Děkuji za odpově´d
Vážená pani Šoutová,
v prípade, že by ste chceli byť všetci piati na izbe, môžeme Vám
samozrejme poskytnúť izbu s príplatkom za prístelky uvedeným podľa veku
na stránke Slevomatu.
Taktiež Vám môžeme odporučiť zakúpiť 2× voucher s tým, že na jednej
izbe bude 1× prístelka.
S pozdravom recepcia Hotel Dolphin****
Dobry den
Chteli by jsme si koupit pobyt pro 2 osoby u vas pres voucher u slevomatu na
first minute na obdobi 11.8. – 16.8. jeste premyslime 4 noci nebo 5 noci
kvuli zamestnani.
Plus jeste 2 deti (9 a 16 let).
Mohu poprosit o informace jaka varianta zakoupeni pobytu je pro nas nejlepsi?
Samozrejme polopenze i detem s vyhody pro ne jako u nas.
Pobyt deti se plati az na miste? Jen je potreba je nahlasit predem?
Moc dekuji za informace.
S pozdravem
Nesslerová
Dobrý deň p. Nesslerová,
Vo Vami zvolenom termíne disponujeme voľnými ubytovacími kapacitami.
Poplatky za deti sa hradia pri check-in, cena 40€/noc/dieťa do 14rokov
zahŕňa prístelku spolu s polpenziou.
Dieťa nad 14 rokov, príp. dospelá osoba cena 50€/noc/osoba prístelka
spolu s polpenziou.
V prípade, že by ste chceli na pobyt prísť spolu s deťmi treba to
nahlásiť vopred, aby sme Vám vedeli zabezpečiť prístelky.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den,
měl bych zájem o voucher ‚First minute se vstupem na soukromou pláž‘,
v termínu 22.7.-26.7.
Ubytování + polopenze 2 dospělí a 2 děti(5 a 8) – je to možné?
Předpokládám, že děti se budou hradit na místě.
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Jakub.
Ďakujeme Vám za prejavený záujem. Samozrejme je možné zakúpiť voucher na
pobyt pre dve osoby a za 2 deti sa dopláca prístelka a strava pri príchode
na pobyt.
S pozdravom Recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, u obrázků je uvedeno, že je pobyt s polopenzí ale
v rozpise, co je zahrnuto v ceně polopenze uvedena není (nebo jsem si jí
nevšimla). Prosím tedy o informaci, jestli je tento pobyt v uvedené ceně
včetně polopenze nebo ne.
Předem moc děkuji,
Lenka Kudláčková
Dobrý deň, ak si zvolíte variantu voucheru v Apartmáne v cene sú zahrnuté raňajky pre 2 osoby. S pozdravom Recepcia Hotel Dolphin****
Mel bych zajem o rezervaci pomoje pro 2 dospělé osoby a dite 10 let v terminu 30. srpna az 1. září, ktere mi bohuzel system neumoznuje je mozne vystavit rezervaci individualne. Dekuji za informaci.
Dobrý deň pán Švec, na Vašu mailovú adresu sme zaslali ponuku v tomto
termíne.
S pozdravom
Recepcia
Hotel Dolphin****
Zdravím, jsme 2 dospělí + 2 děti (2 roky a 1 rok) .. Chápu dobře,že nám stačí koupit pobyt pro 2 osoby(at uz v apartmanu nebo ve 2luzkovem pokoji) a obě děti jsou zdarma ? (jelikož nebudou mít vlastní lůžko) ? Jedno bude spát s náma a druhé v cest. postýlce… Dále v nabídce pobytu neuvádíte u apartmanu,o jaky typ se jedná, na stránkach hotelu jsou uvedeny 3 typy, Deluxe,Exlusive a President … Diky za odpoved :) Hezký den
Dobrý deň,
áno, deti do 3 rokov majú u nás postieľku gratis.
V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť!
S pozdravom a prianím príjemného zvyšku dňa,
Recepcia Hotela Dolphin****.
Dobry den, a mohla byste nam ten vikend od 28 do 30.6 prosim zarezervovat pro dva? Dekuji
Dobrý deň pani Kalíková.
Termín Vám môžeme rezervovať, avšak radi by sme Vás požiadali
o zaslanie kódu Vášho voucheru na našu mailovú adresu info@hoteldelfin.sk.
S pozdravom recepcia hotela
Dobry den, chtela sem se jeste optat jestli mate porad ten volny vikend od 28 do 30.6, dekuji Nashledanou
Dobrý deň,
termín 28.-30.06. je volný.
S pozdravom recepcia hotela.
Dobry den, prosim vas, da se u vas platit fakturou? Podobny dotaz uz tu byl, ale zustal nezodpovezen. Dekuju za odpoved.
Dobrý deň,
pobyt platíte vopred on line cez zľavomat, keď si kupujete pobyt-woucher.
Pri príchode na pobyt Vám vieme vystaviť faktúru – potvrdenie
o zaplatení.
S pozdravom recepcia hotela.
Dobrý den, jen sem se chtela zeptat, jestli nemáte volný termín od 28.6. do 30.6. Dekuji, Nashledanou
Dobrý deň,
termín 28.06.-30.06.2019 je k dispozícii.
S pozdravom recepcia hotela.
Dobrý den, mám zájem o apartmán v termínu 6.7–10.7. Je vhodný pro rodinu 3 dospělí a 2,5 leté dítě? Je možnost placení fakturou/příspěvek od zaměstnavatele/?
Dobrý deň, vami vybraný termín je k dispozícii.
Apartmán je vhodný pre rodinu. Pre 2,5 ročné dieťa máme k dispozícii
postieľku zdarma.
Pre tretiu osobu je možná prístelka s polpenziou za poplatok
50,00€/noc/osoba.
S pozdravom recepcia hotela.
dobrý den, ráda bych se zeptala, zdali máte volný pokoj pro 2 dospělé
osoby + 2 děti (8let) v termínu od cca 15.8. do 22.8.2019, strava
polopenze.
Děkuji za informaci
Kunešová, Votice, Česká Republika
Dobrý den, Jaroslavo, Vámi vybraný termín je dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Hezký den, Simča :)
Dobry den. Rada bych se zeptala na pobyt na 3 dny. Nejlepe patek, sobota a nedele. Jestli mate volne terminy. A na cenu pro 2 dospele a 2 deti (3roky a 11 let) kolik by byla cena. Samozrejme s jidlem. Dekuji
Dobrý den, Soňo, poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Můžete si tak vybrat termín pohodlně z domu. Cena za voucher je pro dvě osoby a příplatky za děti najde v kolonce „děti“ příplatky jsou různé podle varianty. Hezký den, Simča =)
Dobrý den, když si zakoupíme letní pobyt do konce srpna s možností aquapark, to už pak nemůžeme na soukromou hotelovou pláž? Děkuji za informaci
Dobrý deň,
v každej variante voucheru je presná ponuka , ktorá je platná do určitého
termínu.
Prosíme o upresnenie výberu Vašej varianty a termínu.
S pozdravom a prianím pekného dňa.
recepcia hotela.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, jestli je součástí nabídky i snídaně?
předem děkuji za odpověď
Hromádková
Dobrý deň prajem pani Hromádková,
ponúkame varianty so stravovaním i bez stravovania. Pri konkrétnej ponuke
nájdete vždy informáciu, čo sa nachádza v cene balíka.
S pozdravom a prianím pekného zvyšku dňa,
Ivančová Terézia
Hotel Dolphin****
Dobry den, prosim o informaci, zda při koupi letniho pobytu od 22.6. na 5 noci lze vyuzivat soukromou pláž u hotelu. V nabidce s datem od 17.6. neni pláž uvedena (pouze vstup do aqua). Loni jsme u vás také využili balíček přes slevomat a mohli jsme chodit na pláž hned u hotelu. Dekuji za odpověď
Dobrý deň pani Neubergova.
Ako naši ubytovaní hostia máte samozrejme k dispozícii aj vstup na našu
súkromnú pláž.
Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať!
S pozdravom recepcia hotela Dolphin****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Omlouvám se že mám ještě jeden dotaz, ale když jsem si zadala rodinný apartmán s příjezdem 16.8. a odjezdem 19.8. Tak je nabídka aktuální. Je tento termín možný, nebo též ne? V případě že ne, tak není nabídka aktuálni. Ještě jednou se omlouvám olětovný dotaz a přeji dobrou noc. Lucie
Dobrý večer, vo Vami zvolenom termíne disponujeme voľnými kapacitami pre Apartmán. Veríme, že Vás ponuka zaujala a vyberiete si pobyt u nás. S pozdravom a prianím pekného večera, recepcia Hotel Dolphin****.