Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den,je mozne za priplatek vyuzit v terminu od 2.8.-7.8.? V online
rezervaci je moznost pouze od 5.8.. Dekuji.
Continental Hotel Budapest
Dear Sir or Madam,
Thank you for your kind answer.
We regret to inform you that our hotel is fully booked between 02nd of August
and 05th of August so unfortunately we can't provide room for the mentioned
period.
For any further information or question please do not hesitate to contact
us.
Yours faithfully,
Reservation Team
Continental Hotel Budapest
.kozy style
Dobrý den, je možné vystavit fakturu na podnik? Přispívá nám na
dovolenou určitou částku, ale je nutné, aby to šlo na něj a rezervace
v hotoelu na nás. Je toto možné?
Slevomat.cz
Dobrý den, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů. V případě,
že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daný
hotel. Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den, Míša :)
Jana
Dobrý den je možné aby jsme byli 2 dospělí a dítě 15 let.Jaka by
potom byla cena pro dítě na 3 noci.Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, v ceně je ubytování v pokoji Standard pro dvě osoby a
v pokoji Standard není bohužel přistýlka možná. Děkujeme za pochopení a
přejeme pěkný den :)
Dušan Lehocký
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat do kolika hodin musíme být na hotelu ? Chtěli bychom
letět letadlem a to přilétá ve 22:25 tak jestli to není problém?
Slevomat.cz
Dobrý den, Dušane, zde záleží na domluvě s hotelem. Věříme, že
vzhledem k povaze této situace Vám rádi vyjdou vstříc.
Obraťte se, prosím, přímo na hotel na e-mailu continentalreservation@zeinahotels.com.
PS: Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji
uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na
e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David :-)
Barbora
Dobrý den, chtěla bych se informovat zda by bylo možné zjistit, jestli je
volný termín u této nabídky 10.8– 15.8. 2019. bohužel v cizím jazyce
se nedomluvím. předem děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, Vámi vybraný termín je k dispozici. Poradíme Vám,
že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity hotelu. Hezký den, Simča :)
Filip Dostál
Příjemný den! Není možno využít v měsíci červnu; není
alternativní nabídka tohoto hotelu na VI. měsíc? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Filipe, tento voucher je opravdu možné využít pouze
v období 1. 7. – 31. 8. 2019. Můžete si však nastavit upozornění na
nové nabídky obchodníka a třeba se ještě nějkaý pobyt za červen
objeví. Hezký den, Simča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,je mozne za priplatek vyuzit v terminu od 2.8.-7.8.? V online rezervaci je moznost pouze od 5.8.. Dekuji.
Dear Sir or Madam,
Thank you for your kind answer.
We regret to inform you that our hotel is fully booked between 02nd of August and 05th of August so unfortunately we can't provide room for the mentioned period.
For any further information or question please do not hesitate to contact us.
Yours faithfully,
Reservation Team
Continental Hotel Budapest