Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Jarní nebo letní pohoda v Jizerkách: pobyt na zámečku se snídaní a bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte předem na recepci hotelu recepce@hotelzamecek.com nebo na tel. čísle 724 108 050.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel jíž není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě 0–2,9 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
- Dítě od 3 do 9,9 let: 400 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máme zájem o pobyt na 2 noci od 29.7. do 31.7.2019 pro dvě dospělé osoby a 1 -leté dítě. Bylo by to možné a jaká by byla cena za dítě? Děkuji a přeji hezký den, s pozdravem Marcela Jelínková.
Dobrý den, Marcelo, hotel má volno pouze v termínu 30.-31.7. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín. Před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu a vy si tak můžete vybrat termín, který Vám bude vyhovovat. :) Dítě do 2,9 let je bez nároku na lůžko a stravu zdarma. Krásný den, Míša :)
Dobry den.Jak se k vám dostaneme z Prahy?Auto nemame😀Dekuji.Mockova
Dobrý den, Aleno, z Prahy jede vlak na 2 nebo 4 přestupy až do stanice Raspenava =) Krásný den, Simča
Dobrý den, bylo nám řečeno, že fakturu nám na částku máte vystavit vy, tím, že oni od vás nedostávají částku, za kterou se to zde prodává, děkuji. Petrů
Dobrý den, Evo, fakturu Vám musí vždy vystavit přímo hotel. V případě potřeby se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na tel. +420 222 745 354, kde Vám se vším rádi poradí. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, jak je to prosím, pokud má dítě 13 let a druhé 6. Děkuji
Dobrý den, Ludmilo, pro Vaše pohodlí si můžete zavolat přímo na
telefonní linku hotelu: 724 108 050, kde Vám rádi odpoví na veškeré
dotazy. :)
Hezký den, David
Dobrý den, je možnost si nechat vystavit doklad o zaplacení skrze DPH, abychom si to mohli dat do učetnictví? respektive nechat doklad napsat na firmu? Děkuji
Dobrý den, Evo, vystavení daňového dokladu je na partnerovi. Obraťte se
tedy s touto prosbou přímo na něj, Přikládám kontakt: recepce@hotelzamecek.com
+420 724 108 050. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
kolik by stál pobyt od pátku do neděle pro dva prosím. Děkuji za
odpověď.
DObrý den, Adriano, pobyt pro dva na tři dny a dvě noci by stál 2 080 Kč :)) Pěkný den
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, do kolika hodin se podávají snídaně, jelikož
nechceme alespoň na pobytu brzy vstávat.
Snídaně se podávají do 10:00 hod
Hezký dobrý den,
chci si u vás objednat pobyt,ale nevím,zda 2 dny,je myšleno jako 2 noci
nebo musím objednat 3 dny.Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Hano, pokud chcete pobyt na 2 noci, jde o variantu na 3 dny. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Mohi se zeptat do kolika hodin je možné využívat bazén v den odjezdu když by jsme přijeli na 1 noc.
Hezký den.
Radová
Dobrý den, Deni, bazén v den odjezdu můžete využívat do 10 dopoledne, kdy také probíhá odhlášení z hotelu. Krásný den, Míša :)