Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
plánuji tento pobyt objednat pro svého kamaráda který má 3 děti. Tzn.
2 dospělí + děti 2 , 5 a 7 let. Jaká bude prosím cena na 3 dny
(2 noci).
Termín o prázdninách / víkend.
Děkuji
Roubenka Jesenka
Dobrý den, cena ubytování je za celý apartmán. Ten obsahuje 2 ložnice
s dvěma lůžky. Pokud by Vám nevadilo, že by děti spaly na dvojlůžku
spolu, nemáme problém a cena zůstane stejná. Tedy jak je uvedeno na
vocheru 2799,–
Zrzounek Ivett
Dobrý den. Lze pobyt zaplatit přes FKSP kartou. Předem moc děkuji..
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivet, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Květa Kučerová
Cena za pronájem je celková? Platí se ještě místní poplatek a
případně elektřina či povlečení? Děkuji za info.
Roubenka Jesenka
Dobrý den, uvedená cena je za celý apartmán a je konečná. Jsou v ní
zahrnuty všechny poplatky, tedy i za elektřinu, povlečení…
mimo poplatku za psa.
Pro ověření kapacity prosíme o telefonické kontaktování. Děkujeme a
přejeme pěkný den, s pozdravem Tým roubenka Jesenka
Slevomat.cz
Dobrý den, Květo, cena je konečná, není již třeba doplácet jakoukoliv
částku. Věřím, že si pobyt pořádně užijete. :) Pěkný den, Honza
Lenka Labaštova
Dobrý den, prosím o info, mám zlatého retrívra, může s námi nebo
už je to moc velké plemeno. Je zvyklá v bytě. Děkují za
odpověď. Lenka
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit
přímo na našeho partnera na telefonním čísle: +420 792 296 144.
Hezký den, David :)
Andrea marešová
Dobry den, prosim je mozne ubytováni i mimo vypsane terminy? Napriklad
v kvetnu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo, tato možnost zde bohužel není, voucher je možné
využít až od 1.6. Hezký den, Simča :)
Dáša Suchankova
dobrý den,
je v místě nějaký obchod s potravinami a půjčovna kol?
děkuji
Roubenka Jesenka
Dobrý den, obchod je cca 2 km, jedná se o menší obchůdek na vesnici.
Supermarket je vzdálen cca 16 km v Bruntále.
PAVLA NOSKOVA
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat na totéž jako paní Pavelková.Děkuji.
Nosková
Roubenka Jesenka
Dobrý den, děkujeme za dotaz, rozdílná cena může být způsobena
termínem. V období sezóny je cena ubytování dražší.
Přejeme pěkný den, tým Roubenka Jesenka
Alena Pavelková
Dobrý den, nezjistila jsem,proč je u téhož pobytu jedna levnější a
jedna dražší varianta.
Děkuji za odpověď.
Roubenka Jesenka
Dobrý den, děkujeme za dotaz, rozdílná cena může být způsobena
termínem. V období sezóny je cena ubytování dražší.
Přejeme pěkný den, tým Roubenka Jesenka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
plánuji tento pobyt objednat pro svého kamaráda který má 3 děti. Tzn. 2 dospělí + děti 2 , 5 a 7 let. Jaká bude prosím cena na 3 dny (2 noci).
Termín o prázdninách / víkend.
Děkuji
Dobrý den, cena ubytování je za celý apartmán. Ten obsahuje 2 ložnice s dvěma lůžky. Pokud by Vám nevadilo, že by děti spaly na dvojlůžku spolu, nemáme problém a cena zůstane stejná. Tedy jak je uvedeno na vocheru 2799,–