Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Tradiční ubytování v Beskydech: apartmány až pro 4 os., polopenze i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si rezervujte na tel. +420 739 604 179 nebo na e‑mailu recepce@valasske-chalupy.cz
- Předem si ověřte volný termín.
- Check-in probíhá v apartmánovém domě Hájenka, kde vám předají klíče.
- Sčítání voucherů: Rádi byste zůstali déle? Žádný problém, kupte si více voucherů, dají se sčítat.
- 2 děti do 11,99 let mají pobyt zdarma bez nároku na jídlo.
- Na místě můžete dětem dokoupit polopenzi (dle informace na recepci).
- Další děti nad rámec dvou dětí v ceně:
- dítě do 2,99 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- 3. dítě nebo dospělá osoba doplácí 300 Kč/lůžko/noc a 270 Kč/polopenze
- Dětskou postýlku vám půjčí za 150 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda máte volný termín na 4 dny (3 noci) v rozmezí
13.7.-20.7. rpo 2 dospělé osoby a 1 dítě ?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Eriko, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u našeho partnera na tel. +420 739 604 179 nebo na e‑mailu recepce@valasske-chalupy.cz.
Hezký den, David :-)
Dobrý den, měli byste volno 28.-30.6.? Pro 2 osoby plus malý pes? Děkuji
Dobrý deň,
ďakujeme za dotaz. V danom termíne máme kapacity voľné.
S pozdravom
recepce
Dobrý den bylo by možné ubytování od 21.do 23.6. pro 3 osoby v nĕkterém apartmánu s welnes v cenĕ? Poku bude volno jaká je cena? Předem moc dĕkuji Kršňáková
Dobrý deň,
v danom termíne máme žiaľ kapacity plne obsadené. Pokiaľ by ste si vedeli
vybrať náhradný termín, kontaktujte nás priamo na recepce@valasske-chalupy.cz
Dobrý den, byl by ještě volný jeden apartmán v termínu 24/5 – 26/5? Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Marku, pro Vaše pohodlí se o dostupnosti termínů můžete
informovat přímo u našeho partnera na telefonním čísle:
739 604 179 nebo na e‑mailu recepce@valasske-chalupy.cz.
Hezký den, David :)
Dobrý den. Jak daleko je Hájenka od restaurace, kde se podává polopenze? A můžete mi popsat co znamená domácí snídaně (jestli je servírována, nebo švédské stoly a co znamená domácí snídaně) a dvouchodova večeře je polévka a jídlo, nebo jídlo a dezert?Děkuji.
Dobrý deň pani Jana,
hospoda je vzdialená od ponúkaných apartmánov približne 5 minut pešou
chôdzou. Raňajky sú podávané na základe obsadenosti ( servírovane alebo
bufetovo) dávame si záležať na používaní domácich výrobkov a výrobkov
od farmárov ako vajíčka, uzeniny a podobne, preto naše raňajky považujeme
za domáce. Večera je zložená z polievky a hlavného jedla.
Dobrý den,máte prosím volný termín pro 2.osoby 31.5.-2.6. Děkuji
DObrý deň Gábina,
Ďakujeme za Váš dotaz. Termín máme voľný a veľmi radi Vás
privítame.
S pozdravom,
recepcia VCH
Dobrý den, máte volný termín 7.6.-10.6.2019 (2 dosp. a 2 děti)? Děkuji
DObrý deň,
v tomto termíne máme voľné kapacity.
Recepcia VCH
Dobrý den,
ráda bych se zeptala když pojedeme dva ,tak budeme v chalupě sami
nebo tam budou s námi i ostatní rekreanti?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý deň.
V apartmáne budete ubytovaní samostatne.
recepce VCH
Dobrý den máte prosím volný termín 1.5 až 3.5 nebo 2.5 až 4.5 ? děkuji..
Dobrý den, Kateřino, o dostupnosti temínů se můžete informovat na tel. +420 739 604 179 nebo na e‑mailu recepce@valasske-chalupy.cz. Pěkný den, Honza
Dobrý den, hranice 30.6.2018 se vztahuje k počátku ubytování nebo k jeho konci. Jde mi o to,že bych ráda zakoupila 4 denní variantu se začátkem ubytování 27.6. do 1.7. Lze? Děkuji
Dobrý den, Kateřino, termín pobyt musí být v rozmezí platnosti voucheru, tedy je nutné ho ukončit nejpozději 30.6. Hezký den, Simča :)
dobrý den,máme problémy s chůzí,která chalupe je nejblíže hospodě Kyčerka,kde bychom se stravovali?
Dobrý deň,
Ďakujeme za Váš dotaz. Najbližšie k hospode Kyčerka je apartán
Floriánka. Všetky apartmány sa nachádzajú cca 400m.
Recepce VCH
Dobrý večer máte volný termín 8.5–11.5.2019,dvě dospělé osoby. Děkuji
Dobrý deň,
ďakujeme za dotaz. V tomto termíne určite nájdeme dostupné ubytovanie.
Recepce VCH
Dobrý večer, máte prosím volný termín17–19.5 pro 2 dospělé osoby
a 2 dětí se vstupem do welnes..Popř. nějaký volný víkendový termín
v červnu ;-)
Děkuji
Dobrý deň Ďakujeme za dotaz.
V tomto termíne určite nájdeme dostupné ubytovanie.
Recepce VCH
Dobrý den, máte volný termín 26.4.-28.4.2019 nebo 10.5.-12.5.2019 pro 2 osoby? Děkuji DT
Dobrý deň,
termín 10.-12.5. máme pre Vás dostupný a veľmi radi Vás privítame.
Recepcia VCH
dobrý den, máte prosím volný apartmán na čtyři noci v termínu 4–8.5.? děkuji za info Kalužík
Dobrý deň pán Kalužík,
ďakujeme za vašu správu. V tomto termíne máme kapacity dostupné, veľmi
radi Vás privítame.
Recepcia VCH
Dobrý den je volno v termínu 19–22.4.
2 dos. A 1 dítě 9 let,, program s wellness? Děkuju Novakova
Dobry den,
akciu nie je mozne v tomto termine vyuzit.
Recepcia VCH
Dobry den je mozno prijet s pejskem? Dekuji
Dobry den,
radi vas privitame so psikom. Doplatok cini 250Kc na noc.
Recepcia VCH
Dobrý den,máte volný termín pro 2 osoby 20.-21.4.?Děkuji Ženožičková
Dobry den,
v tomto termine mame zial kapacity obsadene.
recepcia VCH
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer máte prosím volný termín od 2.7–4.7pro 2 osoby a1 dítě prosím?
Dobrý deň,
volný termín v tomto období máme, avšak akcia prebieha len do 30.6.2019
Recepcia VCH