Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Perla Českého Krumlova: 2–3 dny v centru města se snídaní a bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Pobyt je určen primárně pro dvě dospělé osoby.
- Informace o příplatcích za děti vám sdělí přímo v hotelu.
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc (po dohodě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 790 Kč/den
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 12 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná po domluvě s rezervačním oddělením hotelu za jednorázový poplatek 500 Kč/rezervaci.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, dá se k balíčku na 3 dny pro 2 pořídit přistýlka? Jely
bychom asi 3 dámy. A také, jestli máte volný termín sobota 25.5. až
pondělí 27.5.19?
S přáním hezkého dne C.Kasslová
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča :)
Dobry den, lze na tento zajezd uplatnit sek dovolena? (Up)
Dekuji Bucmanova
Dobrý den, Michaelo, cestování se těmito šeky uhradit dá. Pro více informací přikládám odkaz: https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den, Simča :)
kolik vyrivek ?
Dobrý den, v rámci hotelového wellness můžete využít jednoho Whirlpoolu,. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
mám zaplacený pobyt ve dnech 24.5 až 26.5 a ještě mi nepřišel
voucher. Děkuji
Dobrý den, Hano, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Honza
Dobrý den,nebyl by jeste jeden dvouluzkovy pokoj 17–19.5.?Vim,ze v kalendari je obsazeno,ale radeji se ptam.Je to jediny termin pro nas mozny.Dekuji za odpoved,s pozdravem Lucie Benešová
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča :)
Dobrý den, chci se zeptat jestli je volný termín 5–7.4? Děkuju René
Dobrý den, René, omlouváme se, že se nám nepodařilo získat odpověď od partnera včas. Pro co nejrychlejší informace o dostupných je vždy nejlepší kontaktovat přímo partnera. Hezký den, Simča :)
Máte ještě volný termín v květnu ,např. 17. – 19.5.
Dobrý den, Bohumile, při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři, nebo se přesvědčit o jeho dostupnosti. :) Pěkný den, Honza
Dobrý večer, zaujala mne nabídka na 3 dny v hotelu Růže, cena
4.390,–Kč. Píšete, že nabídka platí do 31.5.2019, ale vybrat si lze jen
v dubnu, měsíc květen jsem nenašla.
Děkuji. Myslíková
Dobrý den, Heleno, v tomto období má hotel již plné kapacity. Zkuste si jejich dostupnost ještě ověřit na telefonním čísle +420 266 133 053. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné vzít sebou dceru dva a půl letou ? Dekuji za odpověď S.
Vážená paní Sládková, dcerku ve věku 2,5 roku si k nám určitě přivézt můžete, děti do 3 let jsou u nás vítány zdarma. Pokud budete chtít pro dcerku připravit dětskou postýlku, stačí nás kontaktovat – písemně či telefonicky, a postýlku vám nachystáme. Budeme se na vás všechny těšit a přeji krásný den. S pozdravem M. Ostrýžová