Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Objevte krásy slovensko-polského pohraničí: dovolená s polopenzí pro 2
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Informace a rezervace na tel. č. +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900 nebo e‑mailem recepcja@zajazd-chyzne.pl
- Doporučujeme včasnou rezervaci.
- Při rezervaci je potřeba uvést jméno a kód voucheru.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s rezervací, uděláme ji za vás, zašlete název hotelu s vybraným datem na adresu pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s rezervací, uděláme to pro Vás, zašlete nám název hotelu s Vaším datem na adresu podpora@slevomat.cz
- Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez nároku na služby zdarma
- Osoby starší 3 let:
- Hotel **: 17 € / noc na přistýlce s polopenzí
- Hotel ***: 25 € / noc na přistýlce s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 2,50 €/noc (Hotel Chyzne**), 5 €/noc (Hotel Chyzne***)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, byl by prosím volný termín 11.-12.10.19 pro2+2 ? ( dva dospělí a dvě děti). Děkuji.
Dobrý den, Deniso, vybraný termín je v současné době dostupný. Ověřit si to můžete také sama, když si u dané varianty kliknete na kolonku Vybrat na termín, kde uvidíte všechny dostupné termíny. Pěkný den
Dobrý den ten vnitřní koutek jak je na fotce to je přímo u vás ? Děkuji
Dobrý den, na fotografii je zobrazena dětská herna, který se nachází u hotelu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, prosím Vás je hotelu Zajazd Chyzne ***, bezbariérový. DEKUJI
Dobrý den, Hano, je mi to líto, ale hotel není bezbariérový. Pěkný den, Míša
Dobrý den, chci se zeptat na ubytování dva dospělí a dvě děti,3 roky a 9 let,na kolik by nás to vyšlo v 2* hotelu na 2 dny? Děkuji
Dobrý den, Lindo, voucher na 2 denní pobyt Vás vyjde na 1 290 Kč. :) Přímo v hotelu je pak třeba doplatit za 2 děti celkem 34 € (cena uvedená přímo u nabídky v sekci „Děti“). Dostupnost přistýlek je třeba ověřit si dostupnost přistýlek na tel. č. +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900 nebo e‑mailem recepcja@zajazd-chyzne.pl. Krásný den, Míša :)
Dobrý den chci se prosím zeptat na kolik mne vyjde celkově pobyt pro dvě dospělé osoby a dvě děti ve věku 14 a 11 let předem děkuji
Dobrý den, pobyt na dva dny pro 2 osoby je ve 2* hotelu za 1 290 Kč, ve 3*** hotelu pak za 2 390 Kč. Osoby starší 3 let: Hotel **: 17 € / noc na přistýlce s polopenzí nebo Hotel ***: 25 € / noc na přistýlce s polopenzí. Krásný den, Míša :)
Dobrý den je na 2* ubytování wifi připojení k internetu? Pokud nee tak je aspoň po areále v restauraci atd?
Dobrý den, Gabrielo, internet je v hotelu zdarma. Krásný den, Míša :)
Dobrý den… Chtěl bych se zeptat na možnost ubytování na tři noci v termínu od 22.7 – 2.8. Dva dospělí a dvě děti ve věku 16 a 7 let… Moc děkuji za odpověď. Prachař Josef
Dobrý den, Josefe, v tomto termínu je možné se v hotelu ubytovat.
Přistýlka pro osoby starší 3 let je v ceně 25 € / noc s polopenzí
v 3***hotelu a ve 2**hotelu v ceně 17 € / noc s polopenzí
:) Dostupnost pokoje s přistýlkou si, prosím, ověřte telefonicky +48
18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900 nebo
e‑mailem recepcja@zajazd-chyzne.pl
před zakoupením voucheru. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní
máte potíže obraťte se na email pomoc@slevomat.cz Krásný
den, Míša :)
Dobrý den, byla by možnost uvařit pro dítě příkrm ? Nějakou společenskou místnost s kuchyní máte nebo ne? Jsou na pokojích lednice ?
Dobrý večer,
V místnosti není možnost přípravy jídel. V hotelu *** jsou k dispozici
lednice.
S pozdravem,
Alina
Dobrý den, nabízí hotel možnost zapůjčení kol? Děkuji Škarpová
Dobrý den,
V hotelu není půjčovna kol.
S pozdravem,
Zajazd Chyżne
Dobrý den, máte prosím volný pokoj od 2.7 – 5.7 nebo 16.7 – 19.7 pro 2 dospělé osoby a dítě 1. rok s polopenzí? Dekuji Poppova
Dobrý den, Marcelo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na tel. č. +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900 nebo e‑mailem recepcja@zajazd-chyzne.pl. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s rezervací, uděláme to pro Vás, zašlete nám název hotelu s Vaším datem na adresu podpora@slevomat.cz. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Vše o doplatcích za děti naleznete u každé varianty pod odkazem Děti. Pěkný den, Honza
Jaký je rozdíl mezi Hotel Zajazd Chyżne** & Hotel Zajazd Chyżne***?
Dobry den,
Hotel ** je standardní pokoje se samostatným sociálním zařízením. Hotel
*** je nové zařízení, které nabízí komfortní pokoje vybavené
samostatnou koupelnou, TV, psacím stolem a bezdrátovým připojením
k internetu.
Alina
Dobrý den. máte prosím volný termín od 11.7. do 14.7. pro 2, popř. 4 osoby ? Děkuji
Dobry den,
Ano mamy volny termin 11.07–14.07 v hotelu **.
Alina
Dobry den,chtel se zeptat,zda v tech zminenych termalech je jen tepla voda,nebo i klasicke bazeny a jak se tam da dopravit
Dobry den,
Dobrý deň,
V stredisku Chochołowskie Termas máte aj klasický bazén. Prístup
z nášho hotela je najjednoduchší spôsob, ako prejsť cez Jabłonku a
Czarny Dunajec. Trasa je asi 23 km.
Dobrý den, je možné zajistit bezlepkovou stravu pro dítě 7 let?
Dobrý den, Petro, ohledně bezlepkové stravy je nutné domluvit se přímo
s hotelem na e-mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl.
Hezký den, David :-)
Dobrý den,
máte ještě volný termín 5.7. – 7.7. 2019 ?
Děkuji moc, s pozdravem
Jan Uhřík
Dobrý den,
tento termín je zatím v kalendáři volný v obou dvou variantách.
Hezký den, David :-)
Dobrý den, je možné zajistit bezlepkovou stravu pro dítě 7 let?
Dobrý den, Petro, tuto informaci aktuálně bohužel nemáme. Ohledně
stravy je nutné domluvit se přímo s hotelem na e-mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl.
Věříme, že pokud to bude možné, rádi Vám vyjdou vstříc. :-)
Hezký den, David
Dobrý den, chtěli by jsme se k Vám přijet podívat v termínu od 26,7 do 28,7. 2 dospělí a 2 děti (necelé 3 roky a necelý rok) Pro tu nejmensí by jsme si postýlku přivezly, jak je to s tou starší? Spala by sama na posteli? jsou v tomto termínu volné pokoje s přistýlkama? A lze nějak předem při koupi voucheru rezervovat pokoj s balkonem? Děkuji za odpověd, s pozdravem Martincová
Dobrý den,
Ve dnech 26–28 / 07/2019 již nemáme volné pokoje s balkonem.
S pozdravem,
Zajazd Chyżne
Dobrý den,
Chtěli bychom ubytování pro 4 dospělé a 1 dítě ( 3 roky ) v září
na 3–4dny, jsou volné nějaké termíny a kolik voucherů koupit – 2 ?
Nebo 1 a pak doplatit za 2 dospělé a dítě příplatek za přistýlky na
místě?
Děkuji za odpověď.
Dobry den,
Máme voľné termíny v zari. Bude najlepšie, ak si kúpite
2 vouchery. Ala
Dobrý večer, prosím měli by jste volný termín od 19.8–23.8 pro 2 dospělé osoby a2 děti( 3 roky a 5let)?Mohli by jste mi zaslat cenovou nabídku pro tyto osoby + polopenzi, prosím? Děkuji za odpověď. S pozdravem Marcela B.
Dobrý den, Marcelo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den, Simča :)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda mate volny 4lůžkový pokoj v terminu od 29.června do 6.července. pro 2dospělé a 2děti. Děkuji za odpověď D
Dobrý den, Lucie, informovat se můžete na tomto emailu – recepcja@zajazd-chyzne.pl. Komunikace však probíhá v cizím jazyce, proto, pokud to pro Vás není komfortní, rádi ji uděláme za vás, zašlete název hotelu s vybraným datem na adresu pomoc@slevomat.cz. Jsme tu pro Vás. Přeji krásný den :)
Dobrý den, jsou volná místa v termínu 5–7.7? Ve výběru termínu mě to pustilo ale potřebuji si být jistá. Dekuji
dobrý deň,
V období od 5–7.07 máme voľné izby len so samostatnými lôžkami.
S pozdravom,
Ada
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte ještě volný termín pokud by
to šlo od 8,8 do11 8 chtěl bychom k vám s vnoučata na pobyt
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte ještě volné pobyty
v měsíci srpnu
Dobrý den, Josefe, záleží, zda-li máte na mysli hotel 2* nebo 3*.
O dostupných termínech se můžete informovat také na e-mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl
Hezký den, David :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné voucher platit fakturou. Můj manžel má možnost pobyt platit FKSP. A v jaké měně se to bude hradit? Děkuji za odpověď :-)
Dobrý den, Lenko, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den, chci se zeptat jestli se musí pro děti přistýlky objednávat do předu v termínu od 16–18.8.Děkuji Šrubařová
Dobrý den,
Pokud potřebujete přistýlku nebo cestovní postýlku, je nutné předběžné
informace.
S pozdravem,
Zajazd Chyżne
Dobrý den,
mám zájem zakoupit voucher v Hotel Zajazd Chyzne ** v termínu 3.7. –
7.7., pokoj pro 2 osoby za 2590,.Kč + 1dítě na přistýlce. Prosím
o informaci, zda je v tomto termínu tento typ pokoje volný a jestli stačí
ho přes Slevomat zakoupit a dítě zaplatit na místě, děkuji moc Marcela
Dobrý den,
Od 3–7.07.19 máme volné pokoje.
Kupón si prosím zakupte na internetových stránkách Slevomat. Platíte za
přistýlku v hotelu.
S pozdravem,
Ada
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné ubytování pro 3 dospělí a dvě děti 14 a 3 roky na 4 dny a tři noci. Děkuji Jakub
Dobrý den,
Samozřejmostí je možnost ubytování 5 osob. Na webových stránkách
Slevomatu najdete všechny informace s takovým počtem lidí, kteří
potřebují dva dvoulůžkové pokoje (včetně jedné přistýlky).
S pozdravem,
Zajazd Chyżne
Dobrý den, je možno využít voucher i tento týden středa-pátek? Dva dospělí a dvojčata 1,5roku?
Dobrý den, Dášo, vámi vybraný termín je volný, poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu.Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez nároku na služby zdarma. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, můžeme přijet jako rodina 2dosp.+3děti? Zajímá nás, jak bych byli ubytovaný. Ráda bych zakoupila voucher a nevím jak na to.. Datum by byl okolo 8–12.7.2019. Děkuji Hanusová
Dobrý den,
V hotelu nemáme rodinné pokoje.
Mohu vám nabídnout:
- dva dvoulůžkové pokoje (+ dětská postýlka) nebo
- jeden dvoulůžkový pokoj + dvě přistýlky (tento pokoj má čtyři
oddělené postele).
Zajazd Chyżne
Dobry den,chtel bych se zeptat na ubytovani pro 2 osoby na 3dny v terminu od31.5.2019az4.6.2019Moc dekuji Dusek Vlastimil
Dobry den,
Dvolené datum je volné.
S pozrdavom,
Ala
Dobrý den, máte v nabídce na pokoj 2 dospělí, prosím byla by možná změna 1 dospělí a dvě děti . S pozdravem Iveta
Dobrý den, Iveto, změna varianty není možná. Jedno dítě však může být považováno za dospělou osobu a za druhé dítě se příplatek dle věku platí na místě. Hezký den, Simča :)
Dobrý den.
Kolik by platilo 1dítě 10let?A mohlo by spát s námi v pokoji?
Dobrý den, Květoslavo, ceník pro osoby starší 3 let:
Hotel **: 17 € / noc na přistýlce s polopenzí,
Hotel ***: 25 € / noc na přistýlce s polopenzí. Pěkný den, Honza
Dobrý den máte prosím na pokojích klimatizací?
Dobrý den,
Pokoje nemají klimatizaci.
S pozdravem,
Zajazd Chyżne
Dá se k Vám dojet jinak než autem. Třeba vlak, autobus, máte nějaké zkušenosti.
Dobrý den,
Autobusy se do autobusové zastávky nedostanou, z Jabłonky do Zajazdu Chyżne
se dostanete autem nebo taxíkem. S pozdravem,
Zajazd Chyżne
Dobrý den,byly mi nabídnuty 2 pokoje vedle sebe,zajímala by mě tedy tato cena.V jednom by spal manžel s dcerou –10 let,ve druhém já a 2 leté dítě v dětské postýlce.
Dobrý den,
Veškeré informace a ceny naleznete na internetových stránkách
Slevomat.cz
S pozdravem,
Zajazd Chyzne
Teď úplně nerozumím,proč na přistýlce?Máte namysli dva pokoje?
Dobrý den, Ivo, nemyslím dva pokoje, přístýlka by byla na jednom pokoji za uvedené ceny. Pěkný den :)
Děkuji za odpověď.Dva pokoje vedle sebe by byly možné,jeden by mohl být i jednollůžkový,pokud máte,syn bude spát v dětské postýlce.Jaká by byla prosím cena za týdenní pobyt s polopenzí v srpnu pro 2 +2 (10 a 2 roky) s polopenzí?Pro 2.leté max.snídaně.Děkuji.
Dobrý den, Ivo, k Vámi vybrané variantě přičtěte ještě 17 € za noc na přistýlce s polopenzí – v případě, že upřednostňujete Hotel ** nebo 25 € – pokud stojíte o Hotel *** :-) Za dvouleté dítě nebudete doplácet žádný příplatek :) Pěkný den
Dobrý den,máte prosím k dispozici apartmán,popř.rodinný pokoj?Potřebuji dva pokoje na spaní. v termínu 1.7.-7.7.2019, jsme 2 dospělí a dvě děti 13 a 9 let. děkuji
Dobrý den,
Mezi 1–7.07.19 máme volné pokoje.
V Zajazd Chyzne nemáme rodinné apartmány.
Mohu navrhnout:
2 dvoulůžkové pokoje vedle sebe nebo
def. 2 osoby (+ 2 přistýlky)
S pozdravem,
Ada
Dobrý den,máte prosím k dispozici apartmán,popř.rodinný pokoj?Potřebuji dva pokoje na spaní.Děkuji.
Dobrý den,
V Zajazd Chyzne nemáme rodinné apartmány.
Mohu navrhnout:
2 dvoulůžkové pokoje vedle sebe nebo
def. 2 osoby (+ 2 přistýlky)
S pozdravem,
Ada
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,kdy budou možné termíny na červenec/srpen? :) Děkuji
Dobrý den, Martino. Prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den