Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru výhradně na mailu helios@heliosjeseniky.cz a při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem není možný.
Check in od 15:00 do 20:00, check out do 10:00.
V případě varianty s privátním vstupem do balneo zóny je nutné dopředu zarezervovat termín.
Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma
K jedné dospělé osobě ubytování na přistýlce s polopenzí (bez dalších služeb) pro dítě do 11,99 let za 490 Kč/noc
K dispozici jsou dvou-, tří- až čtyřlůžkové pokoje nebo si můžete připlatit za velký apartmán až pro 8 osob – pro dostupnost a doplatek pokojů kontaktujte přímo hotel.
Do balneo centra mohou děti od 10 let za poplatek viz ceník, do wellness centra mohou za poplatek viz ceník.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.Jaká je cena v nabídce v červnu v hotelu Helios na 7 nocí
s polopenzí pro dvě osoby? Děkuji Pavel Kozák
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete
ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté
na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu.
Zkuste se tedy podívat a rovnou se Vám ukáže i výsledná cena.
Hezký den, David :)
Pavlína
Dobrý den, kolik by činil příplatek za dceru 14let?
Slevomat.cz
Dobrý den, pavlíno, k dispozici jsou dvou-, tří- až čtyřlůžkové
pokoje nebo si můžete připlatit za velký apartmán až pro 8 osob – pro
dostupnost a doplatek pokojů kontaktujte přímo hotel. Hotel můžete
kontaktovat na emailu: na mailu helios@heliosjeseniky.cz.
Pěkný den, Honza
Miroslav Horvát
Dobrý den jsem zaměstnaný u MO lze u vás udělat předběžnou fa.abych
mohl proplatit u zaměstnavatele tzv.z FKSP děkuji Horvát
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Veronika Macková
Dobrý den ,chtěla bych se zepat jestli je možná rezervace na 1.-3.4 pro
2 osoby . Je dále také možné udělat menu pro vegetariana?Děkuji za
odpověd .S pozdravem Macková
pavlina vesela
Dobry den byla by mozna rezervace v prvnim tydnu v zari ?/prodlouzena
rezervace on line mi to neslo/
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno, tento voucher má platnost pouze do 30.6. Můžete si
však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak vám případná
další akce neunikne. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Jaká je cena v nabídce v červnu v hotelu Helios na 7 nocí s polopenzí pro dvě osoby? Děkuji Pavel Kozák
Dobrý den, Pavle, poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a rovnou se Vám ukáže i výsledná cena.
Hezký den, David :)