Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace po zakoupení voucheru na tel. čísle +421 46 543 03 08 nebo na e‑mailu recepcia@hotel-lipa-bojnice.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
mám rezervovaný pobyt. Je potřeb vzít sebou vytištěný voucher, nebo
stačí jen číslo?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, stačí jen číslo voucheru. :) Pěkný den, Honza
Jarmila Lupínková
Dobrý den.. Již delší dobu s kamarádkou (je nám už kolem 70ti let)
chceme navštívit na 3 dny (2 noci) Bojnici – hlavně zámek a ZOO. Jsme
od Pardubic, tudíž vlakem bychom se k vám dostaly, ale nejsme schopni se
s někým domluvit, jak se k vám vlakem dostat – tedy nejkratší cestou,
abychom minimálně 1 den neztratily cestováním? Chtěly bychom samozřejmě
přijet k vám ve všední dny, pokud možno ještě teď v jarních
měsících. Děkujeme za zprávu a pak si hned pobyt objednáme. Je to jedno,
jestli v hotelu Regia nebo v této nabídce. Díky.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám rezervovaný pobyt. Je potřeb vzít sebou vytištěný voucher, nebo stačí jen číslo?
Dobrý den, Jiří, stačí jen číslo voucheru. :) Pěkný den, Honza