Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
4* pobyt na Slunečném pobřeží na 7 nocí: all inclusive program i bazén
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na adrese info@kingtravel.bg nebo na tel. +359 897 088 388. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Rezervaci doporučujeme provést co nejdříve po zakoupení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dítě do 12,9 let bez na přistýlce v dvoulůžkovém pokoji s výhodami voucheru: zdarma.
- Dítě od 13 let na lze ubytovat na trojlůžkovém pokoji ze stejnou cenu jako dospělí.
- 2 dospělí a 2 děti do 12,9 let lze ubytovat v apartmánu Suite. Stačí zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést děti do poznámky.
- Na dvoulůžkovém pokoji Standard je k dispozici 1 přistýlka.
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 10 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 10 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
jaké je prosím první jídlo po příjezdu a poslední jídlo v den
odjezdu?
Děkuji,
Tomáš
Dobrý den, Tomáši, ubytovat v hotelu se můžete od 14 hodin, první Vaše jídlo tak bude večeře a opustit hotel musíte do 10 hodin, takže Vaše poslední jídlo bude snídaně. Snídaně, obědy i večeře jsou formou bufetu, takže si můžete dát to, na co budete mít chuť. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
měli bychom zájem o termín 27.7. – 3.8.2019. Dle volby termínu online
by měl být volný. Mám ale dotaz, jaký koupit voucher, když pojedeme
2 dospělí a dítě (4,5 roku). Jak je to s cenou za dítě.
Děkuji
Hana Feld
Dobrý den, Hano, zakupte jeden voucher, který je pro dvě osoby. Dítě do 12,9 let na přistýlce v dvoulůžkovém pokoji s výhodami voucheru je zdarma. Krásný den, Míša :)
Dobry den muzeme mit na tuto dovolenou sebou mini yorksira do hotelu dekuji Marcela
yes, possible free of charge.
dobrý den , prosím jak je to s třílůžkovým pokojem ? lze tam ubytovat 2 dospělý a 3 děti ? 5,8,11 . a jak by to bylo s cenou , děkuji
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se prosím obraťte přímo na hotel na e‑mail info@kingtravel.bg nebo na tel. +359 897 088 388. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte kontaktujte nás na e‑mailu pomoc@slevomat.cz, kde Vám rádi pomůžeme. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je tento pobyt s dopravou? Chceme letecky.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, tento pobyt je bez dopravy. Ta je tak plně ve Vaší režii a je na Vás, jak se do místa dopravíte. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, máme zájem o termín 27.7. a dále. Je možné se nějak do tohoto termínu ještě dostat? Zájezd jsme si vybrali jako svatební cestu a manželem. Děkuji za informaci.
Hello!
We have available rooms after 09.08.2019.
Dobry den, jsme 4 dospeli, je mozne rezervovat 1 trojluzko pokoj
s pristylkou, nebo je treba rezervovat dva dvojluzkove pokoje?
Take pisete ze sauna a fitness centrum je za poplatek? v jake cenove relaci se
tento poplatek pobyhuje?
Velive cekuji za odpoved, preji hezky den.
Hello!
For 4 audlts you need to book 2 double rooms. It is not possible to
accommodate you in triple room.
The Sauna costs 7.5 Euro per person for one hour. The fitnes costs 2.5 Euro
per person per one training.
Dobrý den, měla bych zájem o termín od 29.6. Pro dvě osoby a malé miminko. Je to možný? Děkuji Lopézová
Dobrý den, Dominiko, bohužel, vidím, že nástupní termíny okolo
29.6. jsou již obsazené. :-(
Přeji hezký den, David :-)
Dobrý den, když jsme 4(2 dospěly, 2 děti – 5 let a 1 rok) jakou koupit, prosím, nabídku? Dekuji
Dobrý den, Lenko, 2 dospělí a 2 děti do 12,9 let lze ubytovat
v apartmánu Suite. Stačí zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést děti do
poznámky.
Hezký den, David :)
Prosim,kdyz jsme 2 dospeli a 3 deti(8mesicu,8 a 12 let) jakou nabidku koupit,moc dekuji
Dobrý den, Lucie, 2 dospělí a 2 děti do 12,9 let lze ubytovat v apartmánu Suite. Stačí zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést děti do poznámky. Nejmladší dítě zřejmě nebude přistýlku potřebovat =) Hezky den, Simča :)
Dobrý den,dva dospělí a dítě 9 a 12,že objednat apartmán suite chápu,ale jaká bude výsledná cena?
Dobrý den, Gabrielo, 2 dospělí a 2 děti do 12,9 let lze ubytovat v apartmánu Suite. Stačí zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést děti do poznámky. Pokoj je pro tři osoby a dítě do 12,99 let má pobyt zdarma. Cena bude tedy stejná jako je uvedena za pokoj pro 3 osoby. Hezký den, Simča :),
Dobrý den, jsme dva a jedno roční dítě. Když zakoupím voucher tak
automaticky dítě je zdarma i s jídlem? Mám někam napsat do poznámky že
máme dítě?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Maky, dítě do 12,9 let bez na přistýlce v dvoulůžkovém pokoji s výhodami voucheru: zdarma. Na dvoulůžkovém pokoji Standard je k dispozici 1 přistýlka. Při rezervaci je třeba tuto skutečnost napsat do poznámky. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
je u Vás možné k tomuto zájezdu zakoupit i letenku v termínu,který
potřebuji?Děkuji,Lenka.
Dobrý den, Lenko, to bohužel ne, zajištění dopravy je tentokrát na Vás. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
4 dospělé osoby a dítě do 9 let.....chci se zeptat, dítě má zdarma jen
ubytování a nebo i all inclusive????
předem děkuji
s pozdravem a přáním hezkého dne
MS.
Dobrý den, Marcelo, ano, dítě má v ceně i jídlo. Pěkný den :)
Dobrý den,
prosím o radu s ubytováním. Jsme 4 členná rodina (dcera 9 a syn14 let).
Jaký máme koupit voucher? Stačí třílůžkový + dcera zdarma?
Děkuji za odpověď Hani
Dobrý den, Hani, dcera bude zdarma. Dítě od 13 let je za stejnou cenu
jako dospělí. Stačí tedy zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést dceru do
poznámky. :)
Hezký den, David
Dobrý den. Jak lze ubytovat 2 dospělé a 3 děti (3, 5 a 8 let), kde
3 a 5 let spí s námi v posteli?
Dale jak to je s parkováním?
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit přímo
na našeho partnera na adrese info@kingtravel.bg nebo na
tel. +359 897 088 388. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s komunikací potíže, rádi to uděláme za Vás, zašlete nám veškeré
dotazy a název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David
Dobry den.Doprava je vlastni?
Dobrý den, Renato, přesně tak, součástí nabídky není doprava. Pěkný den, Honza
Lze u nakoupených vocheru změnit termín pobytu, pokud je ve stejné cenové relaci?
Dobrý den, Hano, pokud zakoupíte variantu na termín nelze následně termíny měnit. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den a mužů poprosit jak se to děla.
Dobrý den, Miro, k nákupu u dané nabídky stačí kliknout na zelené tlačítko „Koupit za“, zadat váš e-mail a vybrat, jakým způsobem zaplatíte. Platit můžete kartou online, bankovním převodem, na naší prodejně nebo hotově na kterékoli pobočce MONETA Money bank. Po připsání částky na náš bankovní účet se ve vaší e-mailové schránce objeví voucher (poukaz). Při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Jak je to s dopravou ?
Dobrý den, Ivo, doprava je tentokrát ve vaší režii. Hezký den, Simča :)
Dobrý den jde tu dovolenou zaplatit z Multi Pass sodexo kartou.
Dobrý den, Miro, ano na tuto nabídku lze uplatnit body ze Sodexo Multi Pass card. Pěkný den, Honza
Dobrý den. Máme zájem o tuhle nabídku, ale chci se zeptat jestli mi
vystavite fakturu i na firmu? Děkuji
S pozdravem Růžičková
Dobrý den, Moniko, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
dobry den, mam dotaz 2 dospely + 2 deti vek 11 a 3 roky .
Mala muze spat snami ,jaky tedy pokoj 2 luzkovy s pristylkou ? jaka bude cena
,? dekuji cervenec termin
Dobrý den, Kateřino, na dvoulůžkovém pokoji Standard je k dispozici 1 přistýlka. 2 dospělí a 2 děti do 12,9 let lze ubytovat v apartmánu Suite. Stačí zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést děti do poznámky. Ceny jsou napsané u jednotlivých variant. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča
Dobrý den.
Vaše ceny jsou all inclusive pro dva.Mám dotaz ohledně letenky kolik stojí
letenka pro 2 osoby tam i zpět a odkud mohu letět.Děkuji.Je třeba
mít pas?
Dobrý den, Tomáši, letenka je ve Vaší režii. Lentenky do ceny voucheru zahrnuty nejsou. Jejich cena se liší v rámci různých cestovních kanceláří i termínů, kdy letíte i kdy kupujete :) Není snad nic kolísavějšího než cena letenek. Mrkněte na různé porovnávače cen letenek, na internetu je toho spousta :) do Bulharska Vám bude stačit občanský průkaz :) Pěkný den
Dobrý den,prosím cena pobytu za 2 dospělé a dítě 7 let je 2 lůžkový pokoj s pristylkou?a stravu dítě má taky?a cena pro nás tři je kolik? Termín 3–10.8 dekuji
Dobrý den, Hanko, dítě do 12,9 let na přistýlce v dvoulůžkovém pokoji je zdarma i s veškerými výhodami voucheru. Cena bude tedy stejná i s dítětem a je v ní zahrnuta právě i strava. Poradíme Vám také, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat, jestli je tam stále volný termín, který Vám vyhovuje. Hezký den, Simča :)
Dobry den,máme deti 9 a 20 let.Jaky pokoj mam zakoupit, aby dcera 9 let mela pobyt zdarna? Dva dvoulůžkové ci jeden třílůžkový. Dekuji
Dva dvoulůžkové
dovbrý den, v ceně je letenka?? pobyt květen..díky
The price for the flight tocket is not included
Dobrý den,
jsou slunečníky na plázi zdarma nebo za poplatek ?
Děkuji
Hello! The sunchairs and umbrellas at the beach are for extra charge. Only at the hotels swimming pool are the sunchairs and umbrellas included.
Dobry den,mozna jsem prehlidla, ale kde presne lezi hotel?Doprava v cene
neni, a tedy se ptam, jak jemozne se do hotelu dostat.Letecky?Dekuji
CENA JE TEDY za obe dve nebo tri osoby?
Hello!
Avenue Deluxe Hotel is located in Sunny Beach, Bulgaria. The exact location on
the map you can check it from our website:
https://avenue-deluxe-apart-bg.book.direct/en-gb
Best regards
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chci se zeptat zda je volný termín od 19.8–25.8. dva dospělí a dvě děti ve věku 3 a 10let dekuji
Dobrý den, Adélo, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity. Vámi zvolený termín je volný. :) Rodinu 2 dospělí a 2 děti do 12,9 let lze ubytovat v apartmánu Suite. Stačí zakoupit trojlůžkový pokoj a uvést děti do poznámky. Krásný den, Míša :)