Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Jarní pobyt na Liptově: wellness, atrakce pro děti a sleva do Tatralandie
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je nutná rezervace na tel. +421 918 060 803 nebo e‑mailem na info@hilson.sk
- Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
- Rezervace je dostupná od 8:00 do 20:00 hod.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Děti do 5,9 let bez nároku na lůžko a služby mají ubytování zdarma (na jeden voucher max. 1 dítě).
- Snídaně pro dítě do 5,9 let: 5 €/den
- Děti do 5,9 let bez nároku na lůžko a služby zdarma (na jeden voucher max. 1 dítě)
- Snídaně pro dítě od 3 do 5,9 let: 5 €/den
- Doplatek za další osobu ve věku od 6 let: 28 € / noc se snídaní a 35 € / noc s polopenzí (polopenze jen o víkendech)
- Děti nad 6 let nebo dospělé osoby mají ubytování a služby dostupné v rámci variant pro více osob:
- pobyt ve studiu s palandou je možný pro 2 dospělé osoby a 2 děti do 11,9 let
- pobyt v apartmánu L je možný pro 4 dospělé osoby nebo pro 2 dospělé osoby a 2 děti (bez možnosti přidání 5. lůžka / přistýlky)
- Vstup do wellness je z hygienických důvodů možný pouze pro osoby od 6 let.
- Doplatky se platí přímo na místě a před ubytováním.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, bylo by možné v případě ubytování na 5 noci využít 3×2h na kola najednou v jeden den? A máte k dispozici i kolo pro 9leteho syna? (Předpokládaný termín ubytování je 16.6.-21.6.) Děkuji
Dobrý den, Ludmilo, veškeré dotazy směřujte prosím přímo na partnera na tel. +421 918 060 803 nebo e‑mailem na info@hilson.sk. Přeji krásný den :)
Dobrý den, má apartmán dvě oddělené místnosti? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ohledně specifikací jednotlivých typů pokojů se můžete informovat přímo u našeho partnera na e-mailu info@hilson.sk nebo tel.: 918 060 803. Hezký den, David :)
Dobry den, bylo by mozno se ubytovat ve 4 luzkovem apartmanu 2 dospely se tremi detmi ve veku 12,10 a 7?
Dobrý den, Kateřino, bohužel ale v rámci této nabídky nelze přidat 5. lůžko / přistýlka. Pěkný den, Honza
Dobry den,jak se velikostne lisi rodinne studio a rodinny apartman co do m2 a poctu mistnosti ? Dekuji
Dobrý den, Žaneto, pro Vaše pohodlí se můžete s veškerými dotazy obrátit přímo na našeho partnera na e-mailu info@hilson.sk nebo tel.: 918 060 803. Hezký den, David :)
Dobrý den, šlo by nakombinovat pobyt tři dny přes týden středa+pátek a tři dny víkend pátek až neděle?
Dobrý den, Jitko, ohledně těchto termínů si můžete zavolat přímo
k našemu partnerovi na tel.:
+421 918 060 803
Rádi se Vám budou věnovat a určitě se pokusí vyjít Vám vstříc.
Hezký den, David :)
Dobrý den, ráda bych si rezervovala pobyt v apartmánech Hilson Jasná…Ovšem nemůžu u konce objednávky zaznačit platbu kartou (bude totiž platiti zaměstnavatel.) Prosila bych teda o zaslání voucheru na mail, ketrý byl zaměstnavateli předala…Jednalo by se o termín 13.6.-16.6.2019, dva dospělí a jedno díte dvouleté. Děkuji za odpověď. Iveta Gongalová
Dobrý den, Iveto, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, dotaz ohledně ubytování pro 2 dospělé a 2 děti ve věku 13 a15 let v termínu 8.5. až 12.5 2019 se snídaní . Prosím o cenovou nabídku děkuji Radek Roušal.
Dobrý den, Radku, při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři, zároveň si můžete ověřit dostupnost a zjistíte cenu ve Vámi preferovaném termínu. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
máme zájem o pobyt s dětmi v termínu od 30. 4. – 3. 5., na tento
termín se tedy nevtahuje sleva 50 % na aquaparky? Děkuji
Dobrý den, Zuzano, ano jak je uvedeno v omezení v tomto datu se na nabídku sleva nevztahuje. :) Pěkný den, Honza
Dobrý deň,
Pochopil som správne, že v apartmán môžu využiť 4 dospelé osoby a
1 dieťa, ktorému je menej ako 6 rokov? Toto dieťa však nebude mať nárok
na lôžko a teda bude musieť spať s dospelými na manželskej posteli?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň.
Ďakujeme ,že ste nás kontaktovali . Áno pochopili ste to správne apartmán
L je pre 4 osoby +1 x dieťa do 6r. zdarma bez nároku na stravu
a lôžko
Dobry den,jaky cenovy balicek můžeme uplatnit pro 1dosp+2deti (9,12) se snídaní na 4noci v cervnu?
Dobrý den, Martino, stačí koupit variantu pro dvě dospělé osoby a poté doplatit doplatek za další osobu ve věku od 6 let, který je 28 € / noc se snídaní a 35 € / noc s polopenzí (polopenze jen o víkendech). Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ještě se chci zeptat, jak je myšlena 50 % sleva na aqua – je to pro všechny (4 osoby ve variante s apartmanem) nebo 1× pro jednu osobu? A pouze Bešeňova nebo Tatralandia? Nebo obdržime slevu na jednodenní vstup do Bešeňové i jednodenní vstupné do Tatralandie. Děkuji
Dobrý den, Ludmilo, ohledně tohoto dotazu se můžete obrátit přímo na našeho partnera na e-mailu info@hilson.sk nebo tel.:
+421 918 060 803.
Rádi Vám vysvětlí, jak je celá nabídka myšlena. :)
Hezký den, David