Rezervace: termíny budou vypisovány na webu. Až si vyberete ten svůj, přihlášku zašlete na mail divingshopolomouc@gmail.com.
V přihlášce uveďte: kód voucheru, vybraný termín a čas, své celé jméno, konfekční velikost (nejste-li si jisti, uveďte výšku a váhu), velikost nohy, místo bydliště (město), kontaktní telefon. Za vypůjčení výstroje se nedoplácí.
Pokud byla vaše přihláška řádně zaregistrována, objeví se vaše jméno vedle termínu, který jste si zvolili.
Doporučujeme ihned po zakoupení voucheru napsat mail se svým tel. kontaktem. Organizátoři vás pak budou informovat o nově vypsaných termínech.
Dobrý den. Zakoupila jsem u vás voucher na potápění, a odeslala email
pro rezervaci termínu, ale zůstalo to bez odezvy. Žádná rezervace
neproběhla. Bohužel společnost vůbec nereaguje. Posílala jsem email –
nic se nestalo, psala jsem na jejich chat – slíbili že to vyřeší, ale
nic se nestalo, volala jsem na uvedený kontakt – ale číslo je nedostupné.
Je mi hloupé to tu takhle psát, ale už si nevím rady. Bylo by možné
s tím něco udělat? Děkuji.
Diving shop Olomouc
Dobrý den, rezervace se provádí jednou týdně někdy i za 14 dní, na
rezervaci emailem nechodí potvrzovací email jak je podrobně popsáno
v návodu k registraci. Pokud je telefon nedostupný jsme na akci mimo ČR,
chápeme že se Vám to zdá být dlouhé čekat než je vaše jméno zapsáno
u termínu ale vždy postupujeme podle datumu doručení a času takže se
nemusíte bát že by Vás někdo předběhnul. Omlouváme se za vzniklé
komplikace a špatnou komunikaci. DivingShop
Nica
Dobry den, budete jeste pridavat nejaka volna mista na ponor? Dekuji
:-) Nica
Slevomat.cz
Dobrý den, Nico, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si však
nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná
další akce neunikne. Pěkný den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Zakoupila jsem u vás voucher na potápění, a odeslala email pro rezervaci termínu, ale zůstalo to bez odezvy. Žádná rezervace neproběhla. Bohužel společnost vůbec nereaguje. Posílala jsem email – nic se nestalo, psala jsem na jejich chat – slíbili že to vyřeší, ale nic se nestalo, volala jsem na uvedený kontakt – ale číslo je nedostupné. Je mi hloupé to tu takhle psát, ale už si nevím rady. Bylo by možné s tím něco udělat? Děkuji.
Dobrý den, rezervace se provádí jednou týdně někdy i za 14 dní, na rezervaci emailem nechodí potvrzovací email jak je podrobně popsáno v návodu k registraci. Pokud je telefon nedostupný jsme na akci mimo ČR, chápeme že se Vám to zdá být dlouhé čekat než je vaše jméno zapsáno u termínu ale vždy postupujeme podle datumu doručení a času takže se nemusíte bát že by Vás někdo předběhnul. Omlouváme se za vzniklé komplikace a špatnou komunikaci. DivingShop