Otevřený voucher: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. číslech: +43 2252 483 01–0 nebo e‑mailem reservation@schlossweikersdorf.at (německy nebo anglicky)
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném předstihu.
Pokud si chcete prodloužit pobyt je potřeba si zakoupit více voucherů.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, ráda bych zakoupila pobyt na více nž tři dny, ale zatím bez
termínu. Jak lze toto provést. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, pokud si chcete zakoupit pobyt na více jak tři dny a bez
termínu, nejdříve doporučujeme kontaktovat přímo hotel: +43 2252 483
01–0, reservation@schlossweikersdorf.at,
jestli termín kdy nejpravděpodobněji budete chtít vyrazit je volný.
Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud tedy budete potřebovat
s rezervací pomoct, zašlete nám email s názvem hotelu a Vámi
preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz, rádi
Vám pomůžeme :) Pokud bude termín volný, stačí zakoupit voucher a jeho
kód s detaily voucheru zaslat hotelu. Hezký den :)
Jaroslav Špiroch
Dobrý den.
Rádi bychom využili Vaší nabídku.
Ale máme jeden problém?! Neumíme totiž žádný cizí jazyk. Myslíte si,
že i s tímto hendikepem jsme schopni absolvovat tento pobyt?
Děkujeme za info.
S pozdravem Jarda Špiroch.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, pokud neumíte žádný cizí jazyk, nemějte obavy,
na pobyt se můžete vydat i tak. S rezervací hotelu Vám rádi pomůžeme,
stačí zaslat název hotelu s preferovaným termínem na email podpora@slevomat.cz.
A s malou pomocí překladače či slovníku si pobyt také užijete :)
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych zakoupila pobyt na více nž tři dny, ale zatím bez termínu. Jak lze toto provést. Děkuji
Dobrý den, Lenko, pokud si chcete zakoupit pobyt na více jak tři dny a bez termínu, nejdříve doporučujeme kontaktovat přímo hotel: +43 2252 483 01–0, reservation@schlossweikersdorf.at, jestli termín kdy nejpravděpodobněji budete chtít vyrazit je volný. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud tedy budete potřebovat s rezervací pomoct, zašlete nám email s názvem hotelu a Vámi preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz, rádi Vám pomůžeme :) Pokud bude termín volný, stačí zakoupit voucher a jeho kód s detaily voucheru zaslat hotelu. Hezký den :)