Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Utečte městskému stresu do ticha Jeseníků: polopenze i možnost wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte předem s dostatečným předstihem na e‑mailu hotel.andel@tiscali.cz nebo tel. 722 141 606. Důležité upozornění: Platné rezervace jsou vždy potvrzeny bez ohledu na předchozí konverzaci a jsou zasílány informace k pobytu, časům nástupů a odjezdů. Pokud e‑mail s názvem „Potvrzení rezervace a informace k pobytu“ neobdržíte, není rezervace platná a kontaktujte zpět hotel.
- Dítě do 2,9 let: zdarma (bez nároku na lůžko a stravu)
- Dítě od 3 do 14,9 let: 400 Kč/noc s polopenzí
- Každá další dospělá osoba od 15 let na přistýlce: 550 Kč/noc s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc (malá rasa)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se u vás dá platit přes FKSP. Termín by byl 22.7.2019–27.7.2019 pro dva dospělé a dítě do 14,99 let. děkuji Mičolová Lenka
Dobrý den, faktury vystavujeme pouze v případě, že pobyt je zakoupen
přímo u nás v hotelu. V tuto chvíli si nejsem jista, zda Vám fakturu
vystaví slevomat. V případě dalších informací mě prosím kontaktujte na
čísle 722141606.
S pozdravem Monika Macháňová
Dobrý den,máte volný termín pro dvě osoby ve dnech 22.7 .2019 do 27.07:2019 a dva kocoury.Spozdravem Karin Seidlova
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu hotel.andel@tiscali.cz nebo tel. 722 141 606. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) O možnosti dvou domácích mazlíčků se prosím informujte také přímo u partnera. Pěkný den, Honza
Dobrý den,máte prosím volné ubytování 17.7.-19.7.2019,jedná se o 2 dospělí, 3 děti jakým způsobem bychom se mohli ubytovat?Dekuji
Dobrý den, volné termíny jsou zobrazeny přímo u online rezervací.
Vámi požadovaný termín je prozatím volný.
S pozdravem Monika Macháňová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se dá u Vás platit kartou Ticket Benefits Edenred děkují bednaříková.
Dobrý večer, tímto typem karty se u nás platit bohužel nedá. S pozdravem Monika Macháňová
Prosím, chtěla bych vědět ,zda-li mohu platit přes Gallery beta kartu…děkuji za info a zda-li ji u slevomatu lze využít.
Dobrý den, Moniko, ano cestování se dá platit Gallery beta kartou. Pro více informací přikládám odkaz https://www.slevomat.cz/gallery-beta. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,chtěla bych se prosím zeptat, jestli máte volný 2× pokoj pro
2 osoby (celkem 4osoby) v termínu od 26.4.-28.4.2019, popř. od
12.4.-14.4.2019 nebo 5.4.-7.4.2019.
Děkuji za odpověď s pozdravem Kolouchová
Dobrý den, ve všech Vámi uvedených termínech, je možné Vás ubytovat. S pozdravem Monika Macháňová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte ubytování i pro jednoho? Pokud ano, jaká je cena?
Dobrý den, Zdeňku, pro individuální pobyt se můžete obrátit na našeho partnera na e-mailu hotel.andel@tiscali.cz nebo tel.: 722 141 606.
Hezký den, David :)