Rezervace: Termín pobytu si zamluvte výhradně na e‑mailu marienbadreservation@axxos.co – a to co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní). Ubytovací kapacita se rychle plní.
Před zakoupením voucheru si raději ověřte dostupnost vybraného termínu na tel. +420 773 317 942 (po–pá od 9.00 do 17.00).
Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
Dítě do 2,99 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko – dětská postýlka na vyžádání zdarma
1. dítě od 3 do 12,99 let na pevném lůžku za 750 Kč/noc, na přistýlce za 500 Kč/noc, včetně snídaně a vstupu do wellness, bez procedur. Dokoupení polopenze 150 Kč/noc
1. dítě od 13 let je bráno jako dospělý, na pevném lůžku sleva 0 % z ceny balíčku na osobu, na přistýlce 20% sleva z ceny balíčku na osobu
Na pokoji je možná pouze jedna přistýlka, k dispozici na vyžádání
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možno mít třílůžkový pokoj nebo přistýlku ? Děkuji.
Noglyová
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, na pokoji je možná pouze jedna
přistýlka, k dispozici na vyžádání. :) Pěkný den, Honza
Lucie Padevětová
dobrý den, ráda bych zakoupila voucher pro dceru,máte volný termín
30.6. – 2.7. 2019. Děkuji za odpověď Padevětová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, o dostupnosti termínů se můžete informovat na
e‑mailu marienbadreservation@axxos.co.
Pěkný den, Honza
Jaroslava MAULEOVÁ
Dobrý den,
ráda bych zakoupila tento poukaz,ale potřebovala bych uplatnit příspěvek od
zaměstnavatele. Lze to?
Děkuji za odpověď Mauleová J.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslavo, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit. Hezký den, Simča :)
Jiří Lohonka
Dobrý den, mám dotaz zda je možné jet k vám na více dní než
tři.
Jsem z Českých Budějovic a ideální, by bylo pro nás na pět nocí.
Děkuji .
S pozdravem
Lohonka Jiří
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, u této nabídky je možnost doplatku: Noc navíc
s večeří za 2000 Kč/noc (2 osoby). Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možno mít třílůžkový pokoj nebo přistýlku ? Děkuji. Noglyová
Dobrý den, Renato, na pokoji je možná pouze jedna přistýlka, k dispozici na vyžádání. :) Pěkný den, Honza