Škoda :-( Proč nenabízíte jako prakticky každý jiný e-shop více
druhů dopravy? Konkrétně s GEISem nemám dobré zkušenosti a jet si k vám
pro sluchátka skoro 200 km mi nepřijde jako příliš ekonomické. Holt
koupím jinde :-(( Tak snad příště…
Slevomat.cz
Dobrý den, Jindřichu, vždy záleží na konkrétním
e-shopu se kterým spolupracujeme, někdy je způsobů dopravy více jindy zase
méně. Volba nákupu je samozřejmě na Vás, Hezký den, Simča :)
Jindřich Janouch
Dobrý den Simčo, to nebylo na vás (tedy Slevomat :-) . Vy jste fajn
:-))
To bylo na prodejce :-(
Taky hezký den, Jindra
i-r-d-a@centrum.cz
Dobry den.Poradi te mi jak si objednat sluchatka ve vinovr barve?dekuji
s pozdravem Irena
Borgy CZ
Dobrý den, Ireno,
v této barvě je k dispozici model Philips SHL3070RD/00. U dané nabídky
stačí v pravé horní části otevřít celou nabídku sluchátek zvolit
daný model a přidat ho do košíku.
Daniel
Pavlína Mejstříková
dobrý den, jak dlouho se nabíjejí sluchátka Philips Flite Ultrlite
prosím?
Borgy CZ
Dobrý den, paní Mejstříková,
sluchátka Philips Flite SHB4205WT se nabíjejí 2 hodiny.
Daniel
Daniel Kučínský
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat je mozné ty bezdrátová sluchátka synchronizovat
s telefonem iPhone?
Borgy CZ
Dobrý den, pane Kučinský,
sluchátka jsou plně kompatibilní s telefony iPhone.
Daniel
Kateřina Nová
Dobrý den,
měla bych zájem o dvoje sluchátka přes hlavu v černé a ve vínové
barvě. Potřebovala bych poradit, jak správně objednat a neplatit zbytečně
dvojí poštovné?
Moc děkuji,
Kateřina
Borgy CZ
Dobrý den, paní Nová,
objednejte standardně jako při jakémkoli nákupu přes e-shop. Sluchátka se
budou hromadit v košíku z kterého pak dokončíte objednávku a budete mít
jedno poštovné.
Daniel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Škoda :-( Proč nenabízíte jako prakticky každý jiný e-shop více druhů dopravy? Konkrétně s GEISem nemám dobré zkušenosti a jet si k vám pro sluchátka skoro 200 km mi nepřijde jako příliš ekonomické. Holt koupím jinde :-(( Tak snad příště…
Dobrý den, Jindřichu, vždy záleží na konkrétním
e-shopu se kterým spolupracujeme, někdy je způsobů dopravy více jindy zase méně. Volba nákupu je samozřejmě na Vás, Hezký den, Simča :)
Dobrý den Simčo, to nebylo na vás (tedy Slevomat :-) . Vy jste fajn :-))
To bylo na prodejce :-(
Taky hezký den, Jindra