Otevřené vouchery: Termín si zamluvte s dostatečným předstihem na telefonu +420 777 103 499 nebo na e‑mailu info@hotel-union.cz a uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den nemám kartu, jsem důchodkyně, nejde pobyt platit v hotovosti?
Mám vážný zájem o pobyt u vás v červnu, je to možné? Děkuji
Jeremiášová
Slevomat.cz
Dobrý den, ano pokud zakoupíte variantu bez termínu je zde možnost platby
v hotovosti na pobočce banky Moneta. Hezký den, Simča :)
borůvková
Dobrý den, šla by tato nabídka zaplatit převedením kreditů
z Flexipasů, děkuji .
Slevomat.cz
Dobrý den, ano na cestování lze kredity z Flexi passů uplatnint. Pro
více informaci přikládám odkaz https://www.slevomat.cz/cafeteria.
Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den nemám kartu, jsem důchodkyně, nejde pobyt platit v hotovosti? Mám vážný zájem o pobyt u vás v červnu, je to možné? Děkuji Jeremiášová
Dobrý den, ano pokud zakoupíte variantu bez termínu je zde možnost platby v hotovosti na pobočce banky Moneta. Hezký den, Simča :)