Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Hotel U Beránka**** s kouzlem secese: 3–4 dny v Náchodě přímo pod zámkem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailové adrese rezervace@hotel-beranek.com či na tel. +420 491 433 119 nebo +420 735 165 949. Při rezervaci uvádějte kód voucheru, jméno a kontakt.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Večeře je jednotná bez možnosti výběru z menu, součástí nejsou nápoje.
- Kulečník je k dispozici do 22.00 hodin.
- Check-in od 14.00 hodin, check-out do 10.00 hodin.
- Děti do 2,9 let mají pobyt bez nároku na stravu a vlastní lůžko zdarma.
- Děti od 3 do 11,9 let mají pobyt za 500 Kč/noc na přistýlce.
- Po domluvě je možné zapůjčit dětskou postýlku za příplatek 100 Kč/noc.
- Přistýlka pro starší osoby 12 let, je možná po dohodě předem za příplatek 50 % z ceny balíčku.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (pouze malá plemena, pouze v pokoji Standard a po předchozí tel. domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkování přímo před hotelem – dle dostupnosti, rezervace není možná)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,chtel bych se zeptat na ubytovani pro 2 osoby na 3dny v terminu od31.5.2019az4.6.2019Moc dekuji Dusek Vlastimil
Dobrý den, Vlastíku, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailové adrese rezervace@hotel-beranek.com či na tel. +420 491 433 119 nebo +420 735 165 949. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, máte prosím volno pro dvě rodiny s dětmi v termínu od 2.-4.5?Děkuji
Dobrý den, Veroniko, pro informace o volných termínech prosím kontaktujte přímo partnera na e‑mailové adrese rezervace@hotel-beranek.com či na tel. +420 491 433 119 nebo +420 735 165 949. Všechny potřebné informace jak provést rezervaci, nebo kontrolu dostupných kapacit najdete přímo v nabídce, kterou stačí rozkliknout, kde se Vám zobrazí kolonka Jak uplatnit. Pěkný den, Honza
Chtěla bych se zeptat,zda 21 a 22 duben je otevřen aquapark.
Dobrý den,
aquapark v Kudowě je 21.4.2019 bohužel zavřený, ale 22.4.2019 mají
otevřeno od 10:00 do 21:00.
Hana Semeráková
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné přijet i s pejskem, který je
čistotný a vychovaný.
Děkuji za odpoved.
S pozdravem
Havelková Klára
Dobrý den,
určitě je to možné, ale pouze na pokojích standard a superior, kde je to za
poplatek 100,– /noc. V secesních pokojích a apartmánech to možné není.
Přeji hezký den
Hana Semeráková
Dobrý den, prosím o odpověď : v popisu nabídky uvádíte – Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu. Ale v přehledu máte ikonku bezbariérového přístupu. Co platí ? Jde mi i o to, zda se lze do pokojů dostat výtahem ? Předem vám děkuji. Libor
Dobrý den, Libore,
náš hotel je vybaven výtahem. Toto omezení (Nevhodné pro osoby s omezenou
schopností pohybu) neplatí a již jsem portál požádala o odstranění.
Přeji krásný den.
Iva Drašnarová
vedoucí hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možno u vás někde uschovat kola?
Dobrý den,
určitě je to možné, dají se schovat v garáži.
Přeji hezký večer.
Hana Semeráková