Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. V případě, že budete potřebovat přistýlku nebo dětskou postýlku, kontaktujte recepci na na telefonu +420 606 037 010 nebo e‑mailu info@penzionadela.com
Otevřené vouchery: Co nejdříve po zakoupení voucheru vytvořte rezervaci na telefonu +420 606 037 010 nebo e‑mailu info@penzionadela.com
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, lze voucher uplatnit i na květnové terminy? V online
rezervacích nejsou k dispozici. Děkuji za odpověď.
Penzion Adéla
Dobrý den, o jaký termín konkrétně máte zájem? Víkendy jsou již
obsazeny, pobyt během týdne by byl možný.
Šárka Wnetrzaková
Dobrý den, máte něco volného v období prázdnin od 1.7. do 12.7.2019,
popř. od 12.-16.8.2019?
Penzion Adéla
Dobrý den,
na prázdniny není možné voucher využít.
Jitka Riemlová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na možnost ubytování v termínu
11.3–13.3.2019 pro 2dospělé a 2děti (7a9let). Pokud zakoupím voucher
přes slevomat, jaká by byla cena pobytu?
Děkuji jitkaRiemlová
Penzion Adéla
Dobrý den, doplatek za děti by byl 1.440,– Kč.
Penzion Adéla
FRISAUF
Dobrý den,mohou k Vám psi malých plemen?
Penzion Adéla
Dobrý den, ubytování se zvířaty bohužel není možné.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze voucher uplatnit i na květnové terminy? V online rezervacích nejsou k dispozici. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, o jaký termín konkrétně máte zájem? Víkendy jsou již obsazeny, pobyt během týdne by byl možný.