Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
2–3 dny ve 4* hotelu Panorama: snídaně či polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e‑mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
- Upozornění: Při rezervaci pobytu s polopenzí vždy uveďte do poznámky, jaké menu volíte.
- Wellness: Neomezený přístup k bazénu, vířivkám, saunám a páře platí v otevírací době, s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na telefonu 261 164 791 nebo e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com. Bazén s vířivkou může být uzavřen z důvodu privátních lekcí, více informací na recepci SPA.
- Možnost sčítání voucherů.
- Děti do 5,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez služeb zdarma
- Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce vč. snídaně hradí 15 €/405 Kč/noc
- Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce vč. snídaně a vstupu do wellness: 30 €/810 Kč/noc
- Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, last minute – jednodenní pobyt Pá 29.3.-So 30.3.2019 by nebyl možný? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
V tomto termínu už bohužel volno nemáme.
Veškeré volné termíny můžete sledovat přes online kalendář
slevomatu.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, Jiří po rozkliknutí nabídky, při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Bohužel v tomto datu nelze rezervovat termín. Pěkný den, Honza
Dobrý den, bude tato nabídka i na měsíc duben? Meli bychom zájem. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Danny, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat … spousta recenzí poukazuje na skutečnost, že
personál nemluví česky …
Děkuji
Dobrý den, paní Suchánková,
Ne všichni naši zaměstnanci mají jako rodný jazyk češtinu, ale vždy
dbáme na to, aby byl k dispozici česky mluvící recepční, concierge a
manažer recepce.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobry den,je mozne koupit si 2 vouchery a mit tak pobyt na 6 dni?Dekuji
Dobrý den, Markéto, ano vouchery se dají sčítat a tak si pobyt můžete prodloužit :) Hezký den
Dobry den lze toto ubytovani platit poukazkami flexi pas??predem dekuji
Dobrý den, Suzie, ano tuto nabídku lze zaplatiti poukázkami flexii pass. Více informací o tom, jak poukazy použít se dozvíte v přiloženém odkazu zde https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den, Simča :)
dobry den jak je to s parkovanim plati se nebo ho ma host v ramci pobytu pobytu zdarma dekuji
Dobrý den, Luboši, informace ohledně parkování najdete v každé variantě v příplatcích, platí se 520 Kč/noc nebo 40 Kč/hodina. Další užitečné informace najdete na stránkách hotelu zde: https://www.panoramahotelprague.com/cs/nas-hotel/uzitecne-informace. Hezký den :)
Dobrý den, chci se zeptat jestli bych si mohla zaplatit ubytovani když mi je 15 :)
Dobrý den, Valerie, v omezení najdete, že ubytování je možné pouze pro osoby ve věku od dovršených 18 let. Osoby mladší 18 let zde mohou být ubytovány, avšak pouze s osobou starší 18 let. Hezký den :)
poprosím o zodpovězení, zda-li je wellness privátní ?
děkuji moc
Dobrý den,
rád bych Vás informoval, že bazén,pára není privátní. Co se týče sauny
ta je v hotelu Panorama privátní.
Děkujeme.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat – byl by možný pobyt pro dva na dvě noci v termínu 15.-17.3. nebo 22.-24.3.2019? Děkuji
Dobrý den,
rád bych Vás informoval, že v obou termínech nemáme volnou kapacitu. Mohu
Vám doporučit termíny v první polovině března. Disponujeme volnou
kapacitou.
Děkuji.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den,
máte volný termín od 7.3.-9.3.2019? Pro dva, s manželskou postelí a
neomezeným wellness?
Děkuji,
M.
Dobrý den, rád bych Vás informoval, že v tomto termínu máme dostatek
volných kapacit.
Děkujeme.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den, je možné dostat v termínu 8.3.-10.3. ještě manželskou postel, na stránkách máte pouze dvě oddělené? Děkuji.
Dobrý den,
Typ postele na pokojí je záleží na obsazenosti hotelu o příjezdů,
přesný pokoj bude vybrán v průběhu check inu. Tak že klídně
k rezervaci můžeme přidat požadavek o manželskou postel.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli je možné, když zakoupíme voucher na
3 dny – 2 noci s polopenzí, zvolit na každou večeři jiné menu a
zda-li je možné dokoupit večeři pro další – osobu 17ti leté dítě,
které jinak platí za přistýlku pokud je správně uvedeno – noc se
snídaní a vstup do wellness za 810,– Kč . Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Ano, pokud třetí osoba bude za přistýlce za doplatek, za večeří ten
doplatek bude navíc – České menu: 646czk
Medzinárodné: 687czk – toto je cena za jedno večeře.
Do poznámky prosím uveďte, že bude třetí osoba, a že chceme mít oba
večeři.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, na prázdninový voucher ubytování v hotelu PANORAMA se musí
přesný termín definovat již při koupi?
Děkuji.
Dobrý den, Vladimíre, ano termín pobytu v hotelu si rezervujete přímo při koupi voucheru. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, termín 30.3.-31.3.2019 – 1 noc už není možné zakoupit? Děkuji za vaši odpověď.
Dobrý den, Bruno, tato nabídka platí až od 1.7.2019 :) Pěkný den