Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Romantický pobyt v Piešťanech: penzion u jezera, polopenze i půjčení kol
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +421 918 664 991 nebo e‑mailem na info@rybarskydvor.sk
- Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
- Sčítání voucherů: Je možné zakoupit si několik voucherů a prodloužit si tak pobyt.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku mají ubytování zdarma
- Dětská postýlka k dispozici zdarma (nutné zjistit dostupnost na recepci)
- Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce s dětskou polopenzí: 10 €/noc
- Dítě od 12 let nebo dospělá osoba na přistýlce s polopenzí: 20 €/noc
Příplatky týkající se Velikonoční varianty:
- Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma (bez přistýlky)
- Dítě od 3 do 11,9 let má pobyt na přistýlce: 20 €/noc
- Dítě od 12 do 14,9 let má pobyt na přistýlce: 30 €/noc
- Dítě nad 15 let nebo dospělá osoba na přistýlce: 40 €/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, máte volno v termínu 8.5.2019 – 11.5.2019 volný pokoj pro 2 dospělé a 2 děti? Může být i přistýlka. Děkuji za odpověď a s pozdravem. Helena Sperova
Príjemný dobrý deň,
vo Vami požadovanom termíne už nemáme voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom,
recepcia
Dobrý den,
prosím Vás,dá se poblíž rybařit a kolik by stála povolenka na týden?
Děkuji
Dobrý deň,
v našom súkromnom rybníku nie je možné rybárčiť.
Penzión sa nachádza v bezprostrednej blízkosti priehrady Sĺňava.
Tam je možné rybárčiť na povolenku – rybársky lístok.
Nemáme vedomosť o cenách.
S pozdravom,
recepcia
Dobrý den,
máte ještě volno na velikonoční svátky?
Dobrý den, varianta velikonočního voucheru je stále k dispozici, ověřte si však dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +421 918 664 991. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt, ale až v měsíci květnu na 4–5 nocí,je možné si to objednat už nyní? Děkujeme za odpověď. manželé Zezulovi
Dobrý den, Josefe, voucher platí až do konce května a můžete objednat ihned pomocí našeho online formuláře. Vyberte si v kalendáři datum a více se nebudete muset o nic starat :) Pokud termín ještě přesně nevíte, kupte nabídku bez termínu a co nejdříve rezervujte termín na tel. č. +421 918 664 991 nebo e-mailem na info@rybarskydvor.sk. Pěkný den :)
Dobrý den. Jak se z vlaku dostaneme k penzionu?
Děkuji Poskočilová
Dobrý deň,
penzión sa nachádza cca 4 km od Piešťan. Hostia využívajú taxi
službu.
S pozdravom,
recepcia RD
Dobrý den, mohli bychom přijet s menším pejskem? Děkuji
Dobrý deň, domáce zvieratá nie sú povolené. Vieme urobiť výnimku pri
malej, poslušnej rase. Bolo by dobré aby mal prepravný box. Nie je možný
vstup do kaviarne a reštaurácie.
Poplatok 10,00 € / noc. S pozdravom, recepcia
Dobrý den,
pokud si přivezeme svoje vlastní kola, dají se u vás někde uschovat?
děkuji Šimková
Dobrý deň,
bicykle Vám uschováme v garáži.
recepcia, Šústová
Dobrý den,pujčení kol je na celý den a v ceně voucheru?
Děkuji
Dobrý deň,
bicykle požičiavame na 2 hodiny/ denne a sú v cene vouchera.
S pozdravom,
recepcia, Šústová
Dobrý den, je možné na rybníku rybářit když vlastním česky rybářský průkaz? Je potřeba koupit místní povolenku? Děkuji.
Dobrý deň,
v našom súkromnom rybníku v súčasnosti nie je možnosť rybárčenia.
S pozdravom,
recepcia, Šústová Alena
Dobrý den, můžeme přijet s vlastními koly ?
Dobrý deň,
samozrejme si môžete priviesť vlastné bicykle.
S pozdravom,
recepcia, Šústová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím máte volný pokoj pro 2 dospělé osoby 11.5 – 12.5? Děkuji. Zita Kührová.
Príjemný dobrý deň,
vo Vami požadovanom termíne máme voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom,
recepcia