Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jaro v srdci Pálavy: Luxusní a plně vybavené apartmány pro dva na 3–6 dnů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace nutná před koupí voucheru, jinak není možné garantovat zvolený termín ve vybraném apartmánu. K potvrzení závaznosti rezervace nutno dodat číslo voucheru.
- Obsazenost jednotlivých apartmánů naleznete přímo na webu.
- Výhradně přes tento odkaz učiňte rezervaci svého termínu – vyberte si vámi požadovaný apartmán, rozklikněte jej a pod podrobnostmi o apartmánu vyplňte rezervační formulář a odešlete rezervaci.
- Vyčkejte na potvrzení rezervace ze strany apartmánů Pavlov.
- Informace na telefonu 720 318 558 (volat pouze Po – Pá 9:00 – 19:00) či emailu info@apartmany-pavlov.cz
- Check-in od 16 do 20 hodin, Check-out do 10 hodin.
- Přistýlka (nezávisle na věku): 390 Kč/osoba/noc
- Domácí mazlíčci: Malé plemena psů 250 Kč/noc.
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobrý den je možné dokoupit polopenzi a neomezenou konzumaci vina pro dva?
Dobrý den, polopenze a neomezené konzumace vína v naší nabídce
nejsou.....
Martin Š.
Dobrý den,mnela bych zájem se u Vás ubytovat od 16.62019do 23.6.2019 pro dvě osoby v apartmánu.Mate volný termín a prosím cenu za pobyt.Dekuji za odpověď
Dobrý den,
Naší aktuální obsazenost naleznete zde:
http://www.apartmany-pavlov.cz/obsazenost-apartmanu/
Martin Š.
Dobrý den,
máte nějaký volný apartmán v termínu 27. – 30.6.?
Děkuji
Naší aktuální obsazenost naleznete zde:
http://www.apartmany-pavlov.cz/obsazenost-apartmanu/
Hezký den Martin Šos
Na booking.com vychazi apartman pro 2 na cca 1600 za noc. Proc v kalkulaci pocitate 2200?
Dobrý den, v areálu funguje více majitelů aparmtánů, kařdý si určuje prodejní cenu sám dle sezony a vybavení apartmánu. Pokud je pro Vás výhodnější nabídka na booking.com udělejte rezervaci tam. Hezký den MŠ.
Dobrý den, je možnost využití voucheru v období 5–7.4.2019? S dvěma psi? ( staford a retrivr) Děkuji
Dobrý den. Ubytování je možné pouze s malými olemeny. Děkuji za
pochopení.
Martin Šos
Dobrý den,konec července s pejskem
Dobrý den, Jiří, bohužel platnost voucheru je pouze do 30.6.2019. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Případně vybrat jinou nabídku na našich stránkách. :) Pěkný den, Honza
dobry den je mozne prijet se psem?
Dobrý den, na vybraných apartmánech je možné se ubytovat se s malým plemeneme psa za cenu 250,–/noc. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, uvádíte, že místo je nekuřácké. Zahrnuje to i terasu nebo zde se kouřit smí? Děkuji za odpověď
Dobrý den, byli bychom rádi, aby naši klienti nekouřili ani na balkonkách.......Martin š.