Otevřené vouchery: Termíny si zamluvte a ověřujte výhradně na e‑mailurezervace@orsino.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,chtěl jsem ze zeptat jestli mate volný termín
12.4–14.4.Dekuji
Hotel Orsino
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. V tuto chvíli jsou poslední volné
pokoje.
Pro zavedení rezervace nás kontaktujte písemně na uvedeném emailu co
nejdříve.
Děkuji a přeji příjemný den. S pozdravem recepce
Jabůrková
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda mi muzete vytvorit fakturu na
zamestnavatele (FKSP)? Mame moznost prispevku na wellness pobyt. Dekuji
Hotel Orsino
Dobrý den, faktury pro čerpání FKSP vystavujeme. Pro více informací
prosím kontaktujte hotel na uvedeném emailu rezervace@orsino.cz.
Děkujeme za Váš zájem a přeji hezký den. S pozdravem recepce
Kateřina Ečerová
Dobrý den. Lze dát do dvoulůžkového pokoje přistýlku pro dospělou
osobu navic.?
A pokud by bylo možné vystavit příjmový doklad na stravné a pronájem
místnosti (jedná se o výhru v práci, která nelze využít na pobyt)
Hotel Orsino
Dobrý den, máme k dispozici i 3-lůžkové pokoje. Pro zavedení
rezervace a odpověď na další otázku nás prosím kontaktujte na tomto
e-mailu: rezervace@orsino.cz.
S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Lenka
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat zda nabízíte župany do wellness?
Děkuji a hezký den
Hotel Orsino
Dobrý den,
ano nabízíme .
S pozdravem recepce.
Eva
Dobry den,bazen a wellness je ve stejne budove,jako ubytování nebo se
přechází jinam?
Děkuji
Hotel Orsino
Dobrý den,
hotel má 3 budovy a minimální počet pokojů je v budově hlavní
s wellness. Záleží na počtu rezervací v daném období pro konkrétní
pokoj k ubytování. Pokud se jedná o dvě osoby rezervace na hlavní budově
by neměla být problém. Přeji příjemný podvečer. S pozdravem recepce
Zubovich Aryna
Dobrý den, kolik stiji skibus do areálů?
Hotel Orsino
Dobrý den, skibus na Hochficht stojí 200,– Kč/osoba/den a musí se
objednat předem, S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Kateřina Dušková
Dobrý den můžu část zaplatit benefitem a zbytek doplatit v kč? Děkuji
za odpověď
Hotel Orsino
Dobrý den, toto si musíte domluvit s portálem Slevomat je to obchod mezi
Vámi a jím. Přeji hezký den.
S pozdravem recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěl jsem ze zeptat jestli mate volný termín 12.4–14.4.Dekuji
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. V tuto chvíli jsou poslední volné pokoje.
Pro zavedení rezervace nás kontaktujte písemně na uvedeném emailu co nejdříve.
Děkuji a přeji příjemný den. S pozdravem recepce