Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte e‑mailem na info@lesnipension.cz nebo na tel. +420 602 189 858 co nejdříve po zakoupení voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda máte volno na 2 noci v termínu konec února
začátek března.
Děkuji.
S pozdravem Marcela Doležalová
Lesní Pension Kobylnice
Dobrý den
ano od 3.3 máme volný pokoj.Jsem s pozdravem M.Z
Muzikářová
dobrý den, volné termíny v únoru již nemáte?
Dekuji Muzikářová
Slevomat.cz
Dobrý den, v únoru jsou již všechny termíny bohužel obsazené,
můžete ale zkusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj
neuvolnil a domluvit se přímo s hotelem na rezervaci, a poté si u nás
zakoupit termín bez rezervace. Děkujeme a přejeme krásný den :)
Lesní Pension Kobylnice
Dobrý den
máme volný jeden pokoj od 9–19.2 jsem s pozdravem M.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,půjčujete pramičky s vesly?
Dobrý den
to bohužel ne.Jsem s pozdravem M.Z