Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je mi líto,ale benefity nelze platit. Hezký den.
Petr Niedermeier
Dobrý večer, chtěl bych se informovat ohledně ubytování zvířat.
Dočetl jsem se, že je možné ubytovat zvíře do 5kg. a to z důvodu
znečištění pokojů atd., já vlastním AMERICKÉHO BEZSRSTÉHO TERIÉRA,
který bohužel váží cca 10 kg., ovšem tím, že je bez srsti, nemůže
díky tomu znečišťovat pokoj, neboť nepouští chlupy. Můžu se tedy
u Vás ubytovat i se psem, který má bohužel větší gramáž ?? Chápu
Vaše obavy, z důvodu znečišťování pokojů, ale zdá se mi, že vážit
psa před ubytováním, je trochu divné. Posuďte sami. To už si myslím, že
je lepší zvířata k Vám do hotelu nepouštět vůbec. Moc rádi bychom
k Vám na doporučení zavítali, ale bez psa budeme uvažovat o ubytování
jinde. Děkuji za odpověď a s pozdravem Niedermeier …
Vinařství U Kapličky
Dobrý den pane Niedermeiere,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Je nám to líto, ale jak uvádíme
v ubytovacím řádu, není u nás možné se ubytovat se štěňaty a
velkými plemeny psů ani jinými zvířaty, a to ani za poplatek. Děkujeme za
pochopení a věříme, že se i přesto rozhodnete pro naše Vinařství.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Lze platit benefity cateferie?děkuji
Dobrý den,
je mi líto,ale benefity nelze platit. Hezký den.