Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Rozpuk jara na Liptově: až 5 nocí v klidném prostředí pro páry i rodiny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem emailem na motelhorky@gmail.com nebo telefonicky na +421 903 340 982. Při rezervaci je potřeba nahlásit kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Sčítání voucherů: V případě zakoupení více voucherů si můžete pobyt prodloužit.
- Ubytování pro 1 nebo 2 děti do 14,9 let na pevném lůžku je v ceně voucheru (možné pouze v rodinném pokoji)
- Doplatek za stravu pro děti do 14,9 let:
- snídaně 5 € / noc
- polopenze 9 € / noc
- Poplatek obci pro osoby od 10 let 1 € / os. / noc (doplácí se na místě)
- Dětská postýlka 8 € / os. / noc
- Domácí mazlíčci: 8 € / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, můžeme využít rodinný pobyt – 2 dospělé osoby a 2 děti – 13 a 15 let v termínu 3.-6.3.? Jaká by byla cena? Děkuji
Dobrý deň, áno môžete použiť Váš voucher v termíne 3.-6. marec.
Pre potvrdenie rezervácie je potrebné zaslať číslo voucheru. Cena je
uvedená na stránke Slevomatu.
S pozdravom
P.Majdek
Motel Hôrky
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli by bylo možné se u vás ubytovat 25. a 26. 2. ve dvojlůžkovém pokoji. Děkuji Nerudová
Dobrý den, Dito, bohužel naše nabídka je nejméně na dvě noci. Pokud by jste se rozhodla pro tuto variantu neváhejte kontaktovat přímo partnera na emailu: motelhorky@gmail.com, či tel. čísle: +421 905 840 996. Pěkný den, Honza
Dobrý den, mohu se zeptat zda máte volno v termínu od 14.2 –
17.2. rodinný pokoj pro dvě dospělé osoby a dvě děti? A kolik by stálo
případné doplacení?
Předem velmi děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat v jakém čase se podává snídaně a večeře? Děkuji.
Dobrý deň, keďže kuchyňu máme otvorenú celodenne, strava sa podáva
medzi 8 a 22hod tak, ako je to uvedené v ponuke. Ubytovaní hostia majú
možnosť stravovať sa v súkromí v oddelenej kľudnej miestnosti mimo
priestorov pre bežnú verejnosť.
Ďakujeme
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda máte volno od 28.02. – 02.03.2019 pouze pro
2 dospělé osoby. Byly bychom 2 dospělé osoby a dítě (12 let). Nevím,
zda bychom mohli využít voucher pro dvě dospělé osoby nebo bychom museli
mít voucher pro 2 dospělé osoby a 2 děti. Děkuji. Zelenková
Dobrý deň,
situácia na prevádzkach sa neustále mení. Aktuálnu obsadenosť (kedy je
ktorý typ izby voľný) si viete zistiť cez kalendár pri objednávaní na
termín. Je pravidelne aktualizovaný. Pri tretej osobe (pokiaľ to nebude
mimino a spalo by s Vami alebo v postieľke) je potreba kúpiť si rodinný
variant, kde bude mať tretia osoba vlastnú spáleň a pevné lôžko.
Pripláca sa za stravu pre tretiu osobu a samozrejme poplatok obci.
Ďakujeme
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat jestli může jet s náma 20 letý syn a jak se to bude učtovat?Děkuji Stejskal
Dobrý deň,
je potreba kúpiť si rodinnú izbu a syn bude uspať na pevnom lôžku
v samostatnej miestnosti. Doplatok za synovu polpenziu 11€/noc.
Ďakujeme
Dobrý den, jsme 4-členná rodina a pes, dcera má 13 let a syn 16 let,
můžeme využít tento pobyt
nebo je možno za syna doplatit, když už má víc jak 15 let, děkuji.
Dobrý deň,
môžete využiť rodinný pobyt s doplatkom stravy pre deti. Doplatky za deti:
13 ročná dcéra polpenzia 9€/noc, 16 ročný syn 11€/ noc. Domáce
zviera 8€/noc.
Ďakujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtela bych se zeptat,jak by to bylo v termínu 12–14–4.2019,dva dospělí plus jedno dítě 11 let.Jedeme k vám na zavody a rádi bychom prožily i čas v hezkém prostředí.Děkuji
Dobrý den, Jolano, stačí vybrat variantu: Pobyt s polopenzí (kdykoli)2 osoby, 3 dny a ubytování pro 1 nebo 2 děti do 14,9 let na pevném lůžku je v ceně voucheru (možné pouze v rodinném pokoji). Termín si můžete rovnou rezervovat v online rezervační tabulce. Hezký den, Simča :)