Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* polské Krkonoše pro pár i rodinu: polopenze, wellness, sauny a aquapark
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@blue-mountain-resort.pl nebo na tel. +48 756 199 399. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Rezervaci se doporučuje provést co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pobyt s domácím mazlíčkem uveďte při rezervaci.
- Jedno dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Jedno dítě do 11,9 let na přistýlce a s polopenzí: 139 PLN/noc
- Dítě starší 12 let na přistýlce a s polopenzí: 189 PLN/noc
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- V apartmánu Deluxe je možná 1 přistýlka
- Rozkládací pohovka o šířce 120 cm, kde se mohou pohodlně vyspat až dvě děti
- Pro malé hosty tu mají hřiště a dvě herny
- Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a jídelní židličku
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je možné se u vás najíst i s bezlepkovou a vegetariánskou dietou?
Díky, Veronika
Szanowna Pani,
nie prowadzimy specjalistycznych diet, jednakże na bufecie można znaleźć
dania bezmięsne
pozdrawiam
Aneta Linke
Dobrý den, chci se zeptat od kolika hodin můžeme přijet do penzionu v náš zamluvený termín? Děkuji za odpověď :-)
Szanowna Pani
zapraszamy od godziny 16.00
pozdrawiam
Aneta Linke
Dobry den, bylo by mozne priplatit za dvoupokojovy apartman? V obdobi od 16. do 20.9. Pokud ano, za kolik? Dekuji a hezky den
Dobrý den, Lucie, individuální požadavky prosím řešte prosím přímo s hotelem na e‑mailu rezerwacja@blue-mountain-resort.pl nebo na tel. +48 756 199 399. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, obraťte se na naše kolegy e‑mailu pomoc@slevomat.cz, kde Vám rádi pomohou. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, ráda bych hotel navštívila ve 2 v termínu 28.6.-1.7. Je to možné takhle na prelomu? Bohuzel na recepci hotelu mě nebyli schopni odpovědět. Děkuji
Szanowna Pani,
Jest taka możliwość. Prosimy o maila na naszą skrzynkę główną
i podanie ilości gości oraz wieku. I czy wyżywienie też ma obejmować
rezerwacja.
Pozdrawiam,
Kamil Razowski
Dobrý den, je možnost rezervace na červenec, nebo srpen? 2 dospělí a
3 děti
(13let, 10let, 1,5roku) předem děkuji za informace. Tom
Szanowny Panie,
możliwa jest rezerwacja według dostępności na stronie Slevomat. Jeśli
interesuje Pana inny termin prosimy o bezpośredni kontakt w celu przygotowania
oferty.
Pozdrawiam serdecznie
Marianna Ślusarska
Dobrý den, zajímala by mne dostupnost hotelu v termínu 12.8.-15.8. Dva dospělí a dvě děti (4r a 5let) – na bookingu tato možnost je. A jak je to s cenou za děti. Bohužel na rezervaci pomocí emailu reagují pouze polsky a ještě blbě. Děkuji moc
Dobrý den, Terezo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Hezký den, Simča :)
dobry den je mozne vystavit fakturu na pobyt, mam moznost cerpat proplaceni z fksp dekuji
Dobrý den, Lucie, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Simča :)
Dobrý den, máte ještě volno od 3.7.-7.7 pro dva dospělé a děti: 1,5 a 4,5
Dobrý den, Jaroslavo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera e‑mailem na rezerwacja@blue-mountain-resort.pl nebo na tel. +48 756 199 399. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Vše o doplatcích za děti se dozvíte po rozkliknutí Vámi preferované varianty pod odkazem Děti. Pěkný den, Honza
Dobrý den, máte ještě volné termíny v srpnu?V online kalendáři mi to srpen nenabízí… Děkuji za odpověď…
Dobrý den, Petro, kalendář je propojený s rezervačním systémem hotelu a srpen je již opravdu obsazený. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, jsou všechny nabízené pokoje s kuchyňkou? děkuji za odpověď
Szanowna Pani,
w każdym apartamencie jest aneks kuchenny.
Z poważaniem,
Daniel Łyjak
Dobrý den, chci rezervaci pro dvě dospělé osoby a dvě děti. Děti se řeší až při příjezdu na recepci, nebo teď při objednávce ? Děkuji za odpověď Tom
Dobrý den, Tomáši, v případě, že berete s sebou dvě děti, je potřeba ověřit si předem dostupnost pokoje s přistýlkou telefonicky či e-mailem. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Přeji krásný den :)
Dobry den, uvadite nekde informaci, ktera je uvedena na booking.com? Vcelku
zasadni informace …
Relaxační bazének (Uzavřeno od 15. září do 12. června 2020)
Vyhřívaný bazén (Uzavřeno od 15. září do 12. června 2020)
Bazén s výhledem (Uzavřeno od 15. září do 12. června 2020)
Krytý bazén (po celý rok) (Uzavřeno od 15. září do 12. června
2020)
Venkovní bazén (sezónní) (Uzavřeno od 15. září do 12. června
2020)
Venkovní bazén (Uzavřeno od 15. září do 12. června 2020)
Krytý bazén (Uzavřeno od 15. září do 12. června 2020)
Szanowny Panie,
basen zewnętrzny jest dostępny w okresie letnim, natomiast basen wewnętrzny
jest dostępny przez cały rok.
Z poważaniem,
Daniel Łyjak
Dobrý den.Volné 4pokoje pro 2osoby v termínu 13.9–15.9.Byly by pokoje k dispozici?Děkuju za odpověď.
Dobrý den, volné kapacity se dozvíte jednoduše, když si rozkliknete náš online kalendář. Stačí, když kliknete na zelené tlačítko „vybrat na termín“, tam uvidíte, kdy má hotel plno a kdy naopak volno :) Pěkný den
Dobrý večer pokoje pro 2 osoby na termín 13.9–15.9.byli volné?Děkuju za info.
Dobrý den, Martin, ano, tento termín je v kalendáři stále volný.
Hezký den, David :)
Dobrý den, lze se v hotelu domluvit česky?
Dobrý den, bohužel, personál mluví pouze v polským jazykem, případně
jednodušší angličtinou. Myslím si, že ale není problém domluvit se
případně s úsměvem česko-polsky. :)
Hezký den, David
Dobrý den, na svých stránkách máte cenu pro děti do 12 a od 13let. Malé bylo 12 let v březnu, jaký limit tedy platí, do 12let nebo od 13let? Děkuji. Tomanová
Dobrý den, dítě starší 12 let na přistýlce připlácí s polopenzí 189 PLN/noc. Tudíž tato varianta se týká přímo Vás. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, je možné ubytovat 3 dospělé osoby a 1× dítě 4 roky. Děkuji.
Dobrý den, Danielo, bohužel v takovém počtu se není možné ubytovat.
V apartmánu Deluxe je možná 1 přistýlka
Rozkládací pohovka o šířce 120 cm, kde se mohou pohodlně vyspat až dvě
děti. Pěkný den, Honza
Dobry den, mate k dispozici apartman, kde je loznice od obyvaci casti oddelena dvermi. Nebo jsou vsechny apartmany tvoreny velkym prostorem bez dveri jako na fotce. Dekuji.
Dear Madam,
Deluxe apartments have a separate bedroom. Suite apartments have a bedroom
connected with a living room.
Yours sincerely,
Kamil Razowski
Dobrý den. Je na pokoji balkon. A jakýma penězma se u vas platí?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino, na některých apartmánech je balkon, pro Vaše
pohodlí se ale můžete spojit přímo s hotelem a pro jistotu si tento
konkrétní apartmán zarezervujte.
V Polsku se platí zlotými.
1 Zloty = cca 6 Kč
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, koupila jsem si voucher na své jméno, ale zapomněla jsem že budeme mít po svatbě a moje jméno bude jiné. Bude to problém při nahlašovani na recepci? Děkuji za odpověď 😊
Szanowna Pani,
przy meldunku prosze o podanie nazwiska na jakie była rezerwacja
pozdrawiam
Aneta Linke