Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Harrachov až pro 4členou rodinu s polopenzí a privátním vstupem do vířivky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@residentharrachov.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 483 100 239. Uvádějte kód voucheru.
- Check-in: od 16:00 do 20:00 hodin, check-out: do 10:00 hodin.
- Adekvátní změna programu procedur vyhrazena.
- Pobyt je možné využít až se dvěma dětmi do 11,99 let (obsazenost 2+2)
- Pobyt mohou využít také 3 dospělé osoby. Dospělá osoba je brána od 12 let. (obsazenost 3+0)
- Příplatky za druhé dítě při využití obsazenosti 3+0:
- Dítě do 2,99 let na přistýlce se snídaní má pobyt za 260 Kč/noc
- Dítě od 3 do 11,99 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 690 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 1380 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Domácí mazlíčci: 550 Kč/noc (k ceně bude doúčtován úklid v případě znečištění)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 0 až 350 Kč/noc (dle výběru parkoviště: 1 stání před resortem zdarma, 1 stání v resortu za 150 Kč/vůz/noc, 1 stání v garáži v resortu za 350 Kč/vůz/noc)
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak mám chápat 50min privátní wellness (je pouze v soukromí s partnerkou ?) Popřípadě dá se dokoupit něco na přípitek k vířivce děkuji
Dobrý den,privátní wellness Vám můžeme zarezervovat tak,abyste měli ve vířivce soukromí.S pozdravem recepce.
Dobrý den, ráda bych se optala, zda máte volný termín 22.srpna až 25.srpna (3noci) pro 2dospělí a 2děti (2,5 a 5), popřípadě jaký voucher máme zakoupit a zda je potřeba k němu něco dokoupit. Děkuji předem za informace. Klímová
Dobrý den, Petro, ano Vámi vybraný termín je volný u varianty "
Léto – kdykoli vč. víkendů
2 osoby, 4 dny – Platnost 1. 7. – 31. 8. 2019" děti mají pobyt
v rámci voucheru zdarma. Pobyt se dá pomocí online tabulky termínů koupit
rovnou na vámi vybraný datum. Hezký den, Simča :)
Dobry den, byla by možnost zakoupení voucheru i při počtu 5 osob? 2 dospěli, 1 čtyřleté dítě a 2 roční? Dekuji
Dobrý den,voucher je možné zakoupit pro dvě osoby a děti poté
doplatit.Ohledně rezervace a ceny doplatku nás můžete kontaktovat na emailu
info@residentharrachov.cz.
Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, mohu se zeptat zda máte volný termín 10. – 12. 5. 2019 a jaká byla cena pro 2 dospělé osoby, jedno dítě 8 let a druhé již 12 let? Jaký voucher případně zaplatit. Děkuji Soňa
Dobrý den,termín od 10.5.-12.5. je stále volný.Ohledně rezervace a ceny doplatku nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz. Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
máte prosím volné pro dvě rodiny s dětmi v termínu od
8.5.-12.5.2019?
A jaká by byla cena a popř. jaký voucher zakoupit, když by jsme chtěli
pobyt na 5 dní, tedy 4 noci a to buď vč. polopenze?
Věk dětí je následující, první rodina: dva dospělí a tři děti ve
věku 12, 9 a 5let, druhá rodina: dva dospělí a dvě děti 3 a 5 let.
Obě nejmenší děti můžou spát na jedné společné posteli s rodiči.
Předem děkuji za nabídku.
S pozdravem
Jana
Dobrý den,
ve Vámi poptávaném termínu máme stále volné pokoje.
Doporučím vám zakoupit klasický voucher pro 2 osoby a s Námi se domluvit
na počtu osob. Děti je možné doplatit a to následovně:
Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku (po domluvě vám
zdarma půjčí dětskou postýlku).
Dítě do 2,9 let na přistýlce se snídaní má pobyt za 260 Kč/noc.
Dítě od 3 do 11,9 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za
690 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné
jeskyně.
Další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za
990 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné
jeskyně.
V případě jakýkoliv dotazů nebo žádosti o rezervaci nás neváhejte
kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz
S přáním příjemného dne, Recepce hotelu Resident ****
Dobrý den,
můžeme vzít sebou psa do hotelu ?
Díky za odpověd Marek Ždánský
Dobrý den,
ano, je to možné. Je tam ale příplatek za pejska. Pěkný den, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, optám se, je možné na ubytování vystavitt fakturu na mého zaměstnavatele, proplaí to z fondu FKSP, děkuji, Viktorová.
Dobrý den,paní Viktorová,
fakturu Vám rádi vystavíme.Kontaktujte nás na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****