Rezervace: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 608 222 410 nebo na e‑mailu info@hoteltrosky.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné využít pro pět dospělých účastníků
2×balíček pro dva nabízených na slevomatu a přikoupit jednu přistýlku?
Nebo využít možnosti ubytování v apartmánu pro pět osob v termínu
10.-12.5.2019
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Petra Robotková
Marcela
Dobrý den, je restaurace otevřena ve večerních hodinách k posezení
u vína, nebo piva?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo, restaurace je otevřena od pondělí do neděle
11:00–23:00 nebo dokud se Vám bude v restauraci líbit :) Další informace
najdete na: http://www.hoteltrosky.cz/restaurace.htm.
Hezký den
Pavel
Dobrý den, chtěli bychom vás navštívit v termínu od 1.2. do
3.3. přes víkend. Je to možné? Ja možné se tam vydat na procházky a
jaká je tam situace v zimě?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, pro konkrétní informace o dostupných kapacitách
kontaktujte prosím přímo hotel info@hoteltrosky.cz
+420 608 222 410. Hezký den, Simča :)
Renata
Dobry den. Jsme čtyřčlenna rodina. Mate i takový pokoj? Deti 5 a
9 let. Dekuji moc
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, ano i takové pokoje má hotel k dispozici. Můžete si
vychutnat pobyt společně s dětmi. Hezký den, Simča :)
Jiří Čábela
Dobrý den, pobyt je třeba předem zaplatit. Nemám platební kartu, zatím
jsem vždy platil až při příjezdu. Je toto možné i u vás?
Díky za odpověď.
Jiří Čábela, Lovosice
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, objednávku je nutné platiti předem. Slevomat Vám
zašle kod voucheru, který nahlásíte při rezervaci ubytování. Hezký
den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je restaurace otevřena ve večerních hodinách k posezení u vína, nebo piva?
Dobrý den, Marcelo, restaurace je otevřena od pondělí do neděle 11:00–23:00 nebo dokud se Vám bude v restauraci líbit :) Další informace najdete na: http://www.hoteltrosky.cz/restaurace.htm. Hezký den