Dobrý den, pokud to z mého dotazu není zřejmé, tak tedy, zda jste
vyměnili případně proskolili personal. Naše poslední návštěva u Vás
proběhla cca před rokem a půl a bylo to opravdu tristní. Nebojím se to
nazvat ostudou Prahy. Podle zdejšího hodnocení ostatních si hrubého
chování zaměstnanců všimlo více zákazníků. Už jen to, že sve sluzby
musíte nabízet opakovaně přes slevomat, hovoří za vše. Dobrý podnik se
na slevomatu objeví zpravidla jednou a zákazníci se tam vracejí. U Vás se
to nějak nedari, že?
Novoměstský pivovar
Děkujeme za vaši reakci. Vaše první zpráva vyzněla spíše jako
stížnost, nebylo zřejmé, že je to dotaz. Vážíme si vašich podnětů a
ano, personál znovu proškolíme a specielně s důrazem na vámi zmiňované
věci. Půl roku zpětně se ale bez bližších podrobností nedá dohledat
konkrétní člověk, což nás mrzí, protože nám takto dělá zbytečně
špatné jméno.
Soňa
V této restauraci jsme byli dvakrát – poprvé nas obsluhoval starší
velmi milý pan. Podruhé už někdo jiný a byla to totální katastrofa –
číšníci ani neumí pozdravit, jsou nepříjemní, neochotní. Je tam
zamestnano několik starých a vyzilych číšníc blondýn a to je tedy jen pro
otrle. Hledí na vás jak na obtížný hmyz. Je to ostuda a vůbec se nedivím,
že musí služby nabízet přes slevomat. Byli jsme svědky, jak číšník
doslova seřval staršího pána, zakaznika, protože si omylem sedl jinam, než
ho poslali. Doporučuju všem, jestli mate sebeúctu, tak tam vůbec
nechoďte.
Novoměstský pivovar
Dobrý den, na co jste se chtěli prosím dotázat?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud to z mého dotazu není zřejmé, tak tedy, zda jste vyměnili případně proskolili personal. Naše poslední návštěva u Vás proběhla cca před rokem a půl a bylo to opravdu tristní. Nebojím se to nazvat ostudou Prahy. Podle zdejšího hodnocení ostatních si hrubého chování zaměstnanců všimlo více zákazníků. Už jen to, že sve sluzby musíte nabízet opakovaně přes slevomat, hovoří za vše. Dobrý podnik se na slevomatu objeví zpravidla jednou a zákazníci se tam vracejí. U Vás se to nějak nedari, že?
Děkujeme za vaši reakci. Vaše první zpráva vyzněla spíše jako stížnost, nebylo zřejmé, že je to dotaz. Vážíme si vašich podnětů a ano, personál znovu proškolíme a specielně s důrazem na vámi zmiňované věci. Půl roku zpětně se ale bez bližších podrobností nedá dohledat konkrétní člověk, což nás mrzí, protože nám takto dělá zbytečně špatné jméno.