Rezervace: termín představení si zarezervujte předem na e‑mailu objednavky@pixa-pro.cz – uveďte kód voucheru, příjmení, termín a hodinu vybraného představení a kontaktní údaje.
E‑mailem obdržíte potvrzení s vaším místem a řadou.
Vstupenku si vyzvedněte u uvaděčů nejpozději 30 min. před začátkem muzikálu.
Dobrý den, mám zakoupeny vouchery na muzikál , na uvedeny email jsem
posílala rezervaci ale stále nikdo neodpověděl ohledně rezervace.?
Děkuji za odpověď.
Pixa-Pro
Dobrý den. Byla jsem dva dny pracovně v zahraničí, mám nastavenu
automatickou odpověď že se budeme zákazníkům věnovat od zítřka. Hned se
na to zítra podívám.
Silvie
Dobrý den,
ještě jsem se chtěla zeptat, jakým způsobem probíhá výběr místa
k sezení. Chápu to správně, že mi místo bude přiděleno pořadatelem a
nemohu si ho vybrat sama?
Předem děkuji za odpověď
Pixa-Pro
Dobrý den, vybrat si můžete z dostupných vstupenek, ale musíte jednat
rychle, vstupenek už moc nezbývá a rychle se to mění.
Silvie
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je cena vstupenky stejná pro dítě jako pro
dospělého?
Moc děkuji
Silvie Buchtová
Slevomat.cz
Dobrý den, Silvie, ano, cena se neliší :) krásný den
Iva
Dobrý den,
Máte překlep u 24.3.od 14.30 máte tam 2X cenovou skupinu III. místo
cenové skuiny II., jelikož jsme to chtěli jako dárek tak jsme zakoupily, kam
můžeme Doplatit? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo, moc se omlouváme za tuto chybu, už ji řeším a co
nejdříve ji opravíme. V případě, že potřebujete voucher stornovat,
zavolejte si, prosím, na naši zákaznickou linku 222 745 354, kde s Vámi
všechno rádi vyřeší. :) Hezké Vánoce, Ivet :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zakoupeny vouchery na muzikál , na uvedeny email jsem posílala rezervaci ale stále nikdo neodpověděl ohledně rezervace.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Byla jsem dva dny pracovně v zahraničí, mám nastavenu automatickou odpověď že se budeme zákazníkům věnovat od zítřka. Hned se na to zítra podívám.