Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Případně dotazy směřujte na na tel. 774 026 200 (primárně) nebo 567 223 315. Využít můžete také e‑mail recepce@hotel-anton.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je také možno dva jednolůžkové pokoje? Třeba za
příplatek,Děkuji Helena
Hotel Antoň Telč
Dobrý den,
možné to je, ale pouze za cenu voucheru, který je v nabídce. Není možné
vouchery nijak upravovat nebo za ně platit jinou cenu. Myslím, že to Slevomat
neumožňuje. Ze strany hotelu Vám mohu nabídnout pouze to, že byste
neplatila za druhou večeři, když ji nebudete konzumovat, ale nevím, jak by
se to provedlo technicky. Zkuste kontaktovat Slevomat, jak by se k tomu
stavěl. Upřímně, takovýto požadavek jsme ještě neřešili.
Pakliže byste si chtěla koupit pouze jeden voucher a doplatit druhý pokoj
(jako že dva jednolůžkové), tak to možné není, protože máme vydáno
přesně tolik voucherů kolik je ještě volných pokojů. Takže nemohu
obsadit pokoj bez voucheru, pak by nám chyběl.
Děkuji za pochopení, Zdeněk Antoň.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je také možno dva jednolůžkové pokoje? Třeba za příplatek,Děkuji Helena
Dobrý den,
možné to je, ale pouze za cenu voucheru, který je v nabídce. Není možné vouchery nijak upravovat nebo za ně platit jinou cenu. Myslím, že to Slevomat neumožňuje. Ze strany hotelu Vám mohu nabídnout pouze to, že byste neplatila za druhou večeři, když ji nebudete konzumovat, ale nevím, jak by se to provedlo technicky. Zkuste kontaktovat Slevomat, jak by se k tomu stavěl. Upřímně, takovýto požadavek jsme ještě neřešili.
Pakliže byste si chtěla koupit pouze jeden voucher a doplatit druhý pokoj (jako že dva jednolůžkové), tak to možné není, protože máme vydáno přesně tolik voucherů kolik je ještě volných pokojů. Takže nemohu obsadit pokoj bez voucheru, pak by nám chyběl.
Děkuji za pochopení, Zdeněk Antoň.