Dobrý den,
tentokrát Slevomat šlápl s výběrem prodejce vedle, protože tento není
evidentně schopen zvládnout zájem zákazníků. Zboží prostě nemají a na
vágní sdělení, že podkovy z lososa pravděpodobně budou zítra se
zájemce a bohužel i předplatitel
nedostupného produktu dozví, že výrobek si nelze rezervovat a je nutné
přijít osobně a to vše samozřejmě bez záruky.
Je možné žádat vrácení peněz za nekonzumovanou akci ?
S pozdravem Z.
Petr
Dobry den,mam nekolik voucheru tunak i losos,ktere byc chtel vyuzit tak,ze
ryby budeme delat 24.12. jaky je nejlepsi zpusob objednani,abych mel jistotu,ze
ryba bude a maximalne cerstva.prijemny bohus by byl mensi fronta,ale je mi
jasne,ze nemuzu mit vse.Verim,ze u vas je rybam lepe nez v bezne lednici
doma,ale zaroven se bojim dostatecnych zasob.Dekuji
martaha@seznam.cz martaha@seznam.cz
Prosím, objednala jsem si také inzerované rybí maso. Byla mi částka
stržena z účtu dne 7.12. 2018 , taktéž odešla druhá asi dnes. Budou mi
peníze vráceny na účet?
Děkuji!¨
Halušicová
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Halušicová, chtěla jste stornovat nějakou vaši
objednávku? Za co vám měly být vráceny peníze na účet? Pokud chcete
stornovat objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na vip.podpora@slevomat.cz
nebo tel. 222 745 354. Hezký den :)
Jana
Dobrý den, také mám dotaz, zda podkovy obsahují kosti. Vím, že
u lososa kosti nebývají, ale vždy jsem měla jen steak z lososa. Děkuji za
odpověď.
FishWay
Dobrý den, každá ryba obsahuje kosti. Jen se rozlišuje spusob
krájení/přípravy. Z divokého lososa nabízíme filety bez kosti, kousky
bez kůže a kosti, a podkovy (které obsahuje páteřní kost). Každý ten
produkt ma svoje výhody na vaření. Třeba podkovy jsou velmi dobre na
grilování a smažení, zůstanou štavnatejši při grilování než
obyčejná porce filety.
Roman Dobrý
Mají podkovy kosti?
FishWay
Dobrý den, podkovy se dělají s cele ryby, která je nakrajena skrz
páteř, takže bude obsahovat páteřní kost – podobně jak vidíte na
obrázku k inzerátu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím, objednala jsem si také inzerované rybí maso. Byla mi částka stržena z účtu dne 7.12. 2018 , taktéž odešla druhá asi dnes. Budou mi peníze vráceny na účet?
Děkuji!¨
Halušicová
Dobrý den, paní Halušicová, chtěla jste stornovat nějakou vaši objednávku? Za co vám měly být vráceny peníze na účet? Pokud chcete stornovat objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na vip.podpora@slevomat.cz nebo tel. 222 745 354. Hezký den :)