Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření kapacity provádějte e‑mailem na calimbra@calimbrahotel.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) nebo na tel. +36–46/799–200, +36–70/342–7443. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pro prodloužení pobytu si zakupte více voucherů.
V případě, že budete budete potřebovat pokoj za příplatek, ověřte si dostupnost před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, může s námi Maltézký psík, a jaký je poplatek.
Děkuji Hanka
Slevomat.cz
Dobrý den, hano, bohužel pobyt s domácím mazlíčkem není povolen.
Pěkný den, Honza
Daniel Břečka
Dobrý den,
chtěl bych zakoupit voucher z vaší nabídky za 7 599,– Kč do hotelu
Calimbra Wellnes Hotel, můžete mi prosím ověřit zda má tento hotel volný
pokoj pro dvě osoby v termínu od 8.5. do 12.5. na 4 nebo 5 nocí ? Pokud
ano, za jakých podmínek mi můžete tento termín rezervovat.
Slevomat.cz
Dobrý den, Daniely, o dostupnosti termínů se informujte přímo
u partnera e‑mailem na calimbra@calimbrahotel.hu
(anglicky, německy nebo maďarsky) nebo na tel. +36–46/799–200,
+36–70/342–7443. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu
a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Honza
Ina
Dobrý den, mohu po zakoupení poukazu dodatocne dokoupit pobyt pro 1 dítě
11 leté ?
Děkuji, Ina
Slevomat.cz
Dobrý den, Ino, dítě se doplácí až na místě. Od 4 do 13,9 let:
33 €/noc včetně polopenze (rodinný pokoj Superior). Pobyt s dětmi je
možný pouze v rodinném pokoji Superior, za který se připlácí 2000 Ft
(6,50 €)/pokoj/noc. Hezký den, Simča :)
Ilona
Dobrý den chci se zeptat jestli by jste měli nabídku tohoto hotelu pro
jednu osobu. Lorencová
Slevomat.cz
Dobrý den, Ilono, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den, Honza
Vlasta Lorencová
Dobrý den chci se zeptat jestli by jste měli nabídku tohoto hotelu pro
jednu osobu. Lorencová
Slevomat.cz
Dobrý den, Vlasto, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, může s námi Maltézký psík, a jaký je poplatek. Děkuji Hanka
Dobrý den, hano, bohužel pobyt s domácím mazlíčkem není povolen. Pěkný den, Honza