Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt v moderních apartmánech s výhledem: Slevy do restaurací i aquaparků
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je třeba rezervovat si pobyt na:tatry@aplendapartments.com s odesláním kódu voucheru, kontaktních údajů a tel.čísla.
Ověření dostupných kapacit na tel. č .: +421 904 744 000 nebo +421 904 744 111 nebo e‑mailem na: tatry@aplendapartments.com (denně od 08:00 do 18:00). - Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dítě do 2 let bez nároku na lůžko zdarma
- Jedno dítě do 12 let na přistýlce zdarma
- Druhé dítě a dospělá osoba na přistýlce 12 € / osoba / noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
budete ještě přidávat termíny? Zajímal by nás konkrétně termín od
12. do 17.2.2019 pro dvě osoby. Chtěla jsem ho zakoupit, ale už není
v nabídce. Děkuji za odpověď
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš prejavený záujem. V termíne od 12/02 – 17/02/2019
máme voľný jeden posledný apartmán 2+2 v prípade záujmu je možné si
ho predbežne zarezervovať, následne si kúpiťe Voucher bez termínu.
Predbežnú rezerváciu poprosím emailom alebo telefonicky: +421 904 744 000
/ tatry@aplend.com
S pozdravom
Mgr. Veronika Zajacova
APLEND Reservation department
Dobrý den, mám několik dotazů: Vratná kauce ve výši 70 € je za celý apartmán nebo na osobu? Dostanu ještě nějaký potvrzovací e-mail, nebo už se s mojí objednávkou na konkrétní termín počítá? A jakým způsobem mohu uplatnit slevy do restaurací/aquaparků? Děkuji za odpovědi
Dobrý deň.
Vrátna kaucia sa platí v hotovosti za apartmán.
Ak ste si vytvorili rezerváciu online s konkrétnym termínom, rezervácia je
aktívna. Pri check in dostanete kartičku so zľavami do reštaurácií.
Bližšie Vás budú informovať v deň príchodu priamo na recepcií.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom
Aplend
Dobrý den,
kde se konkrétně apartmány nacházejí? Přijeli bychom vlakem a rádi
lyžovali v Tatranské Lomnici.
Dobrý deň.
Apartmány sa nachádzajú vo Veľkej Lomnici, ktorá je vzdialená cca 10 km
od zjazdovky v Tatranskej Lomnici.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom
Ing. Michaela Stašová / Aplend
Dobrý den. Měli bychom zájem o zakoupení voucheru na 4 dny a 3 noci. Jak máme nejlépe postupovat, když potřebujeme koupit dva apartmany a jeden potřebujeme s přistýlkami pro dvě děti (8roků a 12roků). Jak uvést děti do voucheru? Děkuji za odpověď. S pozdravem Doležal
Dobrý deň pán Roman Dolezal,
ďakujeme za Vašu správu. V tom prípade keď si kúpite 2 x kupón na
apartmán, tak pri jednom je buď potrebné dohlásiť 2 osoby emailom alebo
telefonicky … druhá možnosť keď sa kupuje na termín, tak stačí tam
dopísať do poznámky pri vytváraní objednávky že budete mať plus 2 deti.
príplatky za prístelky sa uhrádzajú v deň príchodu na recepcií.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom
Mgr. Veronika Zajacova APLEND Reservation department
Dobrý den, je možný pobyt pro 2 dospělé a 2 děti ( 8 a 2 roky)? Dekuji
Dobrý den, Iveto. Děti jsou zde vítány, jak je uvedeno v nabídce: Dítě do 2 let bez nároku na lůžko zdarma. Jedno dítě do 12 let na přistýlce zdarma. Druhé dítě/dospělá osoba na přistýlce 12 € / osoba / noc. Doplácí se na místě. Hezký den :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda bych mohla přijet i s pejskem?
Děkuji
Dobrý deň.
Ďakujeme za Váš záujem.
Pobyt so psíkmi nie je povolený.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom
Ing. Michaela Stašová / aplend
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Rád bych se zeptal zda je možná nějaká pravidelná doprava od vás do lyžařského střediska a zase zpět. Děkuji.
Dobrý deň,
posielam Vám link na Skibus: https://www.aplendcity.com/media/object/4346/aqua_skibus_a3_press_final.pdf
SKI & AQUA BUS nepremáva do lyžiarskeho strediska Tatranská Lomnica, preto je možná doprava na lyžiarske stredisko vlastným autom.
S pozdravom
Mgr. Veronika Zajacova
APLEND reservation department