Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: vybraný termín, kód voucheru a kontaktní údaje zašlete na e‑mail gloriachrastava@gmail.com a v případě dotazů volejte tel. 777 772 277.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Jakou variantu zakoupit v případě, že jsme dvě matky,
každá se svým dítětem 1 rok a 2 roky a chtěly bychom mít každá svůj
pokoj, ale společný apartmán můžeme sdílet. A máte prosím volno
v termínu 31.1.-2.2.? Děkuji.
Penzion a restaurant GLORIA Chrastava
Dobrý den,
je možno zakoupit jeden čtyřlůžkový apartmán a nebo dva dvoulůžkové,
výběr je na Vás, termín je volný…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Jakou variantu zakoupit v případě, že jsme dvě matky, každá se svým dítětem 1 rok a 2 roky a chtěly bychom mít každá svůj pokoj, ale společný apartmán můžeme sdílet. A máte prosím volno v termínu 31.1.-2.2.? Děkuji.
Dobrý den,
je možno zakoupit jeden čtyřlůžkový apartmán a nebo dva dvoulůžkové, výběr je na Vás, termín je volný…