Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Příjemný odpočinek u Balatonu s neomezeným wellness a polopenzí pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +36–20/332–0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz - Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
- V pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji se nachází dvoulůžko a jednolůžko.
- Dítě do 5,9 let s polopenzí a wellness: zdarma
- Dítě od 6 do 13,9 let s polopenzí a wellness: 14 €/noc
- Dítě od 14 let s polopenzí a wellness: 19 €/noc
- V pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji se nachází dvoulůžko a jednolůžko.
- Domácí mazlíčci: 3.000 HUF/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 1000 Ft/noc (veřejné parkoviště před hotelem: 15. 5. – 15. 9.: 360 Ft/h (0-24, každý den), 16. 9. – 14. 5. 200 Ft/h (mezi 7:00 – 18:00, Po-Pá))
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den mohly by jste mi rezervovat pobyt od 5.9 do 9.9 je to hotel Móló Siofok
Dobrý den, Jitko, rezervace a ověření volné kapacity probíhá na tel. čísle: +36–20/332–0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky). Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Honza
Dobry den da se u vas i objednat termin
Dobrý den, Jitko, rezervace a ověření volné kapacity probíhají na tel. čísle: +36–20/332–0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky). Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Honza
dobry den,slo by obj dovca u vas 2 dospeli +2deti 6let a 3 roky .nekdy v cervenci dekuju Veronika
Dobrý den, Veroniko, v pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji
se nachází dvoulůžko a jednolůžko. Pro ověření volné kapacity
kontaktujte přímo hotel na tel. čísle: +36–20/332–0257 nebo e‑mailem
na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky,
německy nebo maďarsky).
Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s domluvou potíže, rádi
ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s otázkami na email: pomoc@slevomat.cz. Hezký
den, Simča :)
Máme dvě děti 4 a půl roku a 2 a čtvrt roku plus dva dospělí a malý pes. Jaký by v takovém případě byl pokoj a kolik by to stálo na 6 dní (5 nocí)?
Dobrý den, Věro, v naší nabídce taková varianta bohužel není a
tudíž tento pobyt alespoň přes nás není možný. Ohledně individuálního
pobytu se, prosím, obraťte přímo na hotel.
Hezký den, David :-)
Dobrý den,prosím vás potřebovala bych termín 6.6–9.6.2019. máte volný pokoj.dekuji za rychlou odpověď.pekny den Alice
Dobrý den, Alice, děkujeme za Váš dotaz. Ověření volné kapacity
můžete provést přímo u partnera na tel. čísle: +36–20/332–0257 nebo
e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky,
německy nebo maďarsky).
Hezký den, David :)
Dobrý den ,mohli bychom s sebou vzít malou věnečku yorka.Je zcela vychovaný a cistotna
Dobrý den, Jitko, ano pobyt s domácím mazlíčkem je možný za 10 € za noc. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
je možné ubytování pro dva dospělé, jedno dítě na přistýlce a druhé
dítě v dětské postýlce? Píšete, že jsou děti do 5,9 zdarma ne pouze
jedno dítě. Vejde se tedy na pokoj kromě přistýlky též dětská
postýlka? Děkuji
Dobrý den, Markéto, v pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji se nachází dvoulůžko a jednolůžko. Pěkný den, Honza
Dobry vecer, chci se zeptat, jestli by byl volny termin v hotelu Molo na 4 noci pro 2 dospele+1 maly syn 3 roky, nekdy v 2.polovine cervna od 15.6. do 30.6. ? Dekuji za info,Jan Jindra
Dobrý den, Jane, o dostupnosti termínů se můžete informovat na tel. čísle: +36–20/332–0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu. Pokud budete mít problémy s komunikací v cizím jazyce rádi Vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz. Pěkný den, Honza
Potrebujem, ubytovanie pre,6osôb,1ďieta,
14,07,2019,. Do21,07,2019,
Polpenzia, masáže, bazén
Prosím vás dajte mi vedieť cenu pre všetkých,
Ďakujem.
Dobrý den, tento termín a počet osob bohužel v této nabídce nenabízíme. Voucher je platný 1. 6. – 30. 6. 2019 a 26. 8. – 30. 9. 2019. Budeme rádi, když si vyberete jinou z našich nabídek na stránkách Slevomat.cz, která bude vyhovovat Vašim parametrům. :) Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěl bych se vás zeptat, zda je možné platit i poukázkami konkrétně Unišek+ a doplatit hotovostí děkuji za odpověď a přeji hezký den. Michal
Dobrý den, Michale, pokud máte poukázky Unišek+, je možné je vyměnit u nás na pobočce v Praze – Karlíně na slevomatí kredity, které je možné uplatnit při objednávce pobytu. Pobyt poté můžete ihned objednat a doplatit platební kartou také na pobočce. Krásný den, Míša :)