Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 731 139 595. Následně s kódem voucheru proveďte rezervaci termínu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Mate rposim Vas volno od 17–19leden pre dve osoby?Dakujem
Slevomat.cz
Dobrý den, Sono, pro co nejpřesnější informace o dostupných
kapacitách Vám poradím obrátit se přímo na hotel sales@hotelklik.cz
+420 731 139 595. Hezký den :)
Tereza Vondrušová
Dobry den chci se zeptat zda by byl možný pobyt od 25.do středy
27. 2. 2019 dva dvoulůžkové pokoje na každém dva dospělý a dítě
3 roky spí s námi v posteli prosim info o ceně atd.dekuji
Vondrušová
Hotel Tři růže***+
Dobrý den, vážená paní Vodrušová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V únoru voucher uplatnit nelze. V případě dotazů mě neváhejte
kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda by byl volný dvojlůžkový pokoj
v termínu 25.-27.1.2019? Děkuji.
Vlasta Malá
Hotel Tři růže***+
Dobrý den, vážená paní Malá
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V hotelu Tři růže mohu nabídnout termín 24. 1. – 26. 1. 2019.
Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na:
sales@hotelklik.cz
Dobry den,
Mate prosim volno od 18–20ledna pre dve osoby?Dakujem
Dobrý den, paní Soňo
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Je mi líto, ale v poptávaném termínu máme ve všech našich hotelech již plně obsazeno. V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz