Rezervace: Zamluvte si místo ideálně dva dny předem na tel. 792 298 599. Zvláště v případě zájmu o víkendovou návštěvu si termín zarezervujte co nejdříve.
Doporučujeme rezervaci 10 dní před koncem platnosti voucheru.
S sebou: Tentokrát ne, running sushi je třeba lovit přímo v restauraci.
Dobrý den, číslo jste sice změnili, ale i tak se nedá
dovolat…dvakrát až třikrát zazvoní a vypne se. Nedá se dovolat ani na
číslo na googlu. Jak tedy provést rezervaci?
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, omlouvám se, že jsme Vám neodpověděli dříve,
nicméně dnes jsem na číslo volala a nebyl žádný problém, vše fungovalo
tak, jak by mělo. Omlouvám se, že jste měla s dovoláním obtíže, zkuste
to teď, mělo by to být v pořádku. Hezký den, Ivet :)
Miroslav
Paní na uvedeném tel. čísle mě dle mého nepochopila, proto se zeptám
zde:
jaká je spodní věková hranice pro nutnost zakoupení voucheru pro
dítě? Konkrétně pak: je nutné zakoupit tento voucher pro 2.5 roční
dítě?
nenabízí se zde zmíněná dětská varianta voucheru za 199,–. Jak ho
tedy případně objednat?
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave, cena za running sushi pro dítě do 110 cm let stojí
199 Kč / 2 hodiny. Hezký den :)
Simona
Dobrý den, uvedené tel.je špatné – na www je jiny tel. Ovšem volám
celý den a nic. Jak je tedy možné se objednat ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, omlouváme se, ale uvedený kontaktní telefon nebyl
správný. Už došlo ke změně tel. čísla a měla byste se bez problému
dovolat. Někdy to ovšem (zejména v časech obědů a večeří) může
chvilku trvat. Hezký den :)
Ilona
Dobrý den zkouším třetí den a telefon je stále nedostupný. Koukám,
že nejen já se nemohu dovolat, ale žádná Vaše zpětná reakce .
Slevomat.cz
Dobrý den, Ilono, omlouváme se, ale uvedený kontakt nebyl správný. Už
došlo ke změně tel. čísla a měla byste se bez problému dovolat. Hezký
den :)
Petr Musil
Dobrý den, platil jsem voucher pro 2 osoby. Platba odešla 10.12.2018 hned
ráno a doposud žádná zpětná vazba a ani voucher… Telefon je bohužel
nedostupný…
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme
vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den :)
Jitka J
Dobrý den, telefon je nedostupný.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, omlouváme se, ale uvedený kontakt nebyl správný. Už
došlo ke změně tel. čísla a měla byste se bez problému dovolat. Hezký
den :)
Pavlína Ledvinková
Dobrý den. Zaplatila jsem 29.11 2krat za runing sushi, ale nedostala jsem
zpětnou vazbu o zaplacení a vystavení voucheru.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den :)
Jana Valenová
Dobrý den, zakoupila jsem poukaz pro 2 dospělé osoby, ale zajímá mě,
pro jakou věkovou kategorii se týká doplatek pro dítě za 199 Kč. Máme
19 měsíční batole, opravdu to bude za doplatek plných 199 Kč., byť jí
velice málo a zejména kojeneckou stravu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, tuhle informaci momentálně nemáme. Můžete se
informovat individuálně přímo u obchodníka na telefonním čísle
792 298 299. Pěkný den
Lenka
Dobry den. Mohu za poukazku platit stravenkami nebo flexi passy?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, na tuhle nabídku se bohužel nedají uplatnit Flexi
passy, ani stravenky. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, číslo jste sice změnili, ale i tak se nedá dovolat…dvakrát až třikrát zazvoní a vypne se. Nedá se dovolat ani na číslo na googlu. Jak tedy provést rezervaci?
Dobrý den, Simono, omlouvám se, že jsme Vám neodpověděli dříve, nicméně dnes jsem na číslo volala a nebyl žádný problém, vše fungovalo tak, jak by mělo. Omlouvám se, že jste měla s dovoláním obtíže, zkuste to teď, mělo by to být v pořádku. Hezký den, Ivet :)