Dobrý den, budou prosím ještě nové nabídky? Chtěla bych jako dárek
k Vánocům. Děkuji Horčičková
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
IAM
Dobrý den,
dnes jsem chtěla zakoupit 2 vouchery… Bude nabídka ještě do Vánoc
k dispozici, prosím?
Děkuji.
Charles Bridge restaurant
Dobrý den, další nabídka je momentálně v přípravách. S přáním
hezkého dne, Renata
Houdková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je nějaký časový omezení, kdy
můžeme přijít. Jako v jaký čas jaký den nebo jestli je voucher možný
uplatnit kdykoliv.
Charles Bridge restaurant
Dobrý den, voucher je možné využít v rámci otevírací doby a
uvedeného období. Stůl si prosím rezervujte předem na emailové adrese
uvedené u konkrétní akce. Děkujeme a hezký den Vám přeje Renata
Marcela
Dobrý den, mohu voucher využít v jakékoli v hodině/ Samozřejmě po
nahlasene rezervaci /nebo je to časově omezené?dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo, ano, kdykoli v rámci otevírací doby a v období
2. 1. – 31. 3. 2019. :-)
Dagmar Sysalová
Může si každý z dvojice vybrat jiný pokrm ze dvou možností?
Charles Bridge restaurant
Dobrý den, předkrm i hlavní chod je dle výběru ze dvou možností.
Děkujeme a přeji hezký den, Renata
Fišerová Marcela
Asi před týdnem jsem objednala voucher na tuto večeři ve dvou, platila
jsem ji v zápětí. Chci se zeptat kdy ho mohu očekávat. Díky
Fišerová
Charles Bridge restaurant
Dobrý večer, paní Fišerová, ohledně doručení voucheru se prosím
obraťte na Slevomat. Děkujeme a těšíme se na Vás, Renata
Jan
Dobrý den,
je voucher pro 2 lidi?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, ano, voucher je pro 2 osoby, obsahuje všechny chody 2×.
Hezký den :)
Sarka Bendakova
Dobrý den, před dvěma dnema jsem kupovala tento voucher přes slevomat
online platbou, zatím mi do mailu nepřišel kód voucheru, je to kupované
jako dárek, tak bych Ráda věděla za jak dlouho to přijde, abych mohla
ještě vytisknout. Psala jsem na email uvedené restaurace a email se vrátil
ze je neznámý adresát. Děkuji moc za pomoc.
Charles Bridge restaurant
Dobrý den, paní Bendakova, děkujeme za Váš zájem o služby naší
restaurace. Ohledně platby a nedoručeného voucheru se prosím obraťte na
Slevomat, u nás nic nehradíte, vouchery zasílá Slevomat. Pro další
komunikaci s naší restaurací použijte
emailovou adresu info@charlesbridge-prague.cz,
na původním emailu od Vás byla uvedena chybná adresa a doručil se nám
až Váš druhý email dnes v 10:34. Děkujeme a přeji hezký den, Renata
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budou prosím ještě nové nabídky? Chtěla bych jako dárek k Vánocům. Děkuji Horčičková
Dobrý den, Lenko, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den