Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Robotický vysavač Symbo xBot 5 PRO Wi‑Fi s mopem: vysává a vytírá současně

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Veronika Michailovová

Dobrý den, zakoupili jsme Symbo a je super :) jezdí krásně organizování, jemne otukava a objíždí. Jen dotaz na tu magnetickou pásku, nezastaví ho, prejede jí. Tak jestli jde dokouput virtuální zeď jestli to tento typ podporuje? A popřípadě jestli při mopovani jde zadat v app aby nejezdili na koberec? Ta appka by teda chtěla upgrade (zmapuje prostor a mít možnost robotovi vyznačit kde je koberec aby tam třeba nejel mopovat ale při normálním sání prepl třeba na MAX výkon) neplánuje se upgrade nebo jde to tam? Děkuji

Robotický vysavač

Dobrý den Veroniko, robot má senzor pro rozpoznání magnetické pásky pod předním kolečkem. Stačí i malá mezírka a robot pásku přejede. Pokud jste si jistá, že máte pásku správně umístěnou, může se jednat o výrobní vadu a doporučila bych Vám výrobek reklamovat. Co se týče nastavení koberce, taková funkce bohužel neexistuje a o tom, že by se plánovalo její přidání bohužel nemám žádné informace. Přeji pěkný den.

Jakub

Dobry den, v pripade, ze nebudu spokojen, je mozne roboticky vysavac vratit, prosim? Predem Diky Jakub

Robotický vysavač

Dobrý den Jakube, pokud si nejste jistý, doporučuji před nákupem využít možnosti zapůjčení vysavače domů. Pro tuto možnost prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonu 774 810 810 nebo na online chatu na webu www.roboticky-vysavac.cz. Přeji pěkný den.

Miroslav Cvrček

Dobrý den. Mám o vysavač zájem a chci se zeptat, zda by šel (výjimečně) uhradit z kreditů převedených z Cafeterie (Edenred)

Slevomat.cz

Dobrý den, Miroslave, bohužel tato možnost není, na naší stránce: https://www.slevomat.cz/cafeteria si můžete ověřit na jaké kategorie se vaše kredity dají uplatnit. Pěkný den, Honza

Vláďa

Dobrý večer,rádi bychom manželce koupili robotický vysavač s mopem. Vysávání koberců s delším vláknem a zvířecím chlupem (torbo vysávání) a vytírání linolea , plovoucí podlahy. Dále aby mě wifi a pokud možno virtuální zeď a překonal 20 mm vysoké práhy.Můžete mi prosím udělat nabýtku? Děkuji Vláďa

Robotický vysavač

Dobrý den Vláďo, pro výběr vhodného vysavače prosím kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonu 774 810 810 nebo na online chatu na našem webu www.roboticky-vysavac.cz. Přeji hezký den.

Michal

A ještě co je to za výrobce Symbo. Taková neznámá? Děkuji

Robotický vysavač

Dobrý den Michale, o značce Symbo se více dočtete na webu www.symbo.eu/cs/. Přeji pěkný den.

Michal

Dobrý den,
jak si tento robot poradí s černým nábytkem a jak hodně naráží do nábytku a stěn. Případně jaká je alternativa k tomuto produktu. Děkuji

Robotický vysavač

Dobrý den Michale, barva nábytku nemá na vysavač vliv. Naráží tzv. zpomaleným nárazníkem, který je pružně připevněný a při dotyku robot změní směr. Přeji pěkný den.

Nadezda Ulrychova

Dobry den ,koupila jsem si rob.vysavac 2v1 lze použit na mopovani saponát,nebo se používá bez saponatu.Dekuji

Robotický vysavač

Dobrý den Naděždo, do robota se saponát nepoužívá. Přeji pěkný den.

Ivca

Dobry den, potrebuji ho vyhradne na koberce. Bude fungovat? Dekuji

Robotický vysavač

Dobrý den Ivco, Symbo xBot je vhodný i na vysávání nízkých koberců. Přeji pěkný den.

Věra

Dobrý den, nestihla jsem objednat Symbo X5 Bot PRO WiFi, nebude ještě v akci? děkuji Vám

Robotický vysavač

Dobrý den Věro, aktuálně je 25 ks. Přeji pěkný den.

Michaela

Dobrý den,
možná jsem to přehlédla, ale jaký je rozdíl mezi Symbo xBot 5 PRO WiFi s mopem a iRobot Roomba 695? Předem děkuji.

Robotický vysavač

Dobrý den Michaelo, nejzásadnější rozdíl je v tom, že Symbo xBot 5 PRO má navíc mop. Přeji pěkný den.

Zdeněk

Dobrý den, dá se přes aplikaci v telefonu ovládat (zatáčet, vracet atd) nebo jen nastavit časy a pustit.

Robotický vysavač

Dobrý den Zdeňku, robota můžete pomocí aplikace nasměrovat na konkrétní místo. Přeji pěkný den.

Jitka Štohrová

Dobrý den,zajímalo by mě jestli přeleze práh o výšce 2,5cm děkuji

Robotický vysavač

Dobrý den Jitko, přejede práh o výšce cca 1 cm. Přeji pěkný den.

Jana Galbava

Pekny den,lze u Vas zakoupit RV za benefity.dekuji))

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, bohužel benefity lze využít jen na některé kategorie, a do těch zboží nepatří. Podívejte se, na jaké kategorie vám benefity platí v sekci Cafeterie. Hezký den :)

Petr Bystroň

Dobrý den, je možné si vysavač nejdříve vyzkoušet?

Robotický vysavač

Dobrý den Petře, ano je to možné. Kontaktujte naši infolinku 774 810 810 nebo online chat na webu www.roboticky-vysavac.cz. Přeji pěkný den.

Tereza

Dobrý den,
mohla bych se zeptat na rozdíl mezi Vaším produktem a výrobkem Tesla RoboStar T50?
Předem děkuji za odpověď.

Robotický vysavač

Dobrý den Terezo, největší rozdíl je v tom, že Symbo xBot má mobilní aplikaci, přes kterou můžete vysavač ovládat odkudkoliv, vybrat si z úklidových režimů a nastavit intenzitu dávkování vody, které je řízeno elektronickou vodní pumpou. Vidíte v ní i historii uklízení. Balení je navíc obohaceno o PET kartáč na zvířecí chlupy, 2 náhradní mopovací textilie a náhradní HEPA filtry. Oba vysavače jsou určeny na všechny druhy tvrdých podlah a nízké koberce.
Přeji pěkný den.

Dagmar

Dobrý deň,
chcem sa spýtať:

  • akú výšku prechodu vie zdolať ponúkaný robot?
  • akú plochu (m2) vie povysávať na jedno nabitie?
  • po prerušení vysávania a dobití v dokovacej stanici sa robot vráti späť na miesto, kde prestal vysávať a dovysáva?
  • je možné tovar zaslať na Slovensko?
Ďakujem za odpovede.
Robotický vysavač

Dobrý den Dagmar, přejede cca 1 cm. Plocha, kterou na jedno nabití vysaje záleží na složitosti prostoru. Orientačně, dle našeho testu, zvládne vysát cca 100 m2. Po dobití se zpět na místo, kde přestal vrátit nedokáže. Na Slovensko zasíláme, obávám se ale, že objednávku mimo ČR neumožňuje slevomat.cz. Můžete si ho případně objednat přes náš slovenský e-shop www.roboticky-vysavac.sk.
Přeji pěkný den.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru